Superkul Startet 22.Mai.2009 Del på Facebook Startet 22.Mai.2009 la inn spørsmål om hva et par ting er på vinsjen min på prosjekt beach craft men dårlig med respons bilder av vinsjen hva erdisse til?? Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
Ulv I Svart 22.Mai.2009 Del på Facebook Svart 22.Mai.2009 Ehh.. brems kanskje? Altså når du frislipper kjettingen, så kan du trykke inn den for å stoppe utrullingen av hele kjetting bunten som ligger i båten.. kanskje? Sitér dette innlegget Båtløs etter hjerneslag, se siste nytt på bloggen http://www.ulvseth.no Pass på helsa.. du har bare den.. Når sjekket du blodtrykket sist? Link to post
Superkul Svart 24.Mai.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 24.Mai.2009 den kan jeg stoppe med opp knappen den justerbare dingsen regner jeg med er brems som gjør at den ikke flyr for fort ut ?? Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.