knudsen Startet 22.Mai.2009 Del på Facebook Startet 22.Mai.2009 Hei. Jeg er helt ny på forumet, så jeg håper jeg ikke bommer helt med emnet Jeg har vært uheldig og knekke girskifteren på min lille Tohatsu. Er der noen her som kan gi meg en liten gjennomgang om hvordan jeg skal få skiftet den ? (Har ny skifter liggende) For meg ser det ut som jeg må demontere hele motoren for å komme til, og det er lite fristende. Hilsen Knudsen Sitér dette innlegget Link to post
knutza Svart 22.Mai.2009 Del på Facebook Svart 22.Mai.2009 Hei. jeg måtte skifte gearskifteren på min 5 hk tohatsu, den er fra begynnelsen av 90 tallet, med innebygd tank. så jeg vet ikke om det er samme fremgangsmåte på din motor. På min motor måtte jeg skille motoren fra "chassiset" Dette er en enkel jobb. det er kun noen skruer fra undersiden. Når jeg skilte motoren fra Chassisiet så ligger alt åpent og greit. Om du ikke plages med skruer som sitter fast, så bruker man en liten time på jobben. Obs. Når du skiller motoren så kommer du til et kammer for kjølevann, det kan være lurt og pusse litt på kantene og ha på litt flytende pakning. I utgangspunktet ser det ut som om det er litt kinky å få det til, men det er en meget grei jobb når du først har skilt motoren. Sitér dette innlegget Link to post
knudsen Svart 22.Mai.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.Mai.2009 Takk, Takk, Knutza Da var girskifteren "skiftet" og motoren klar for en ny sommer Hilsen Knudsen Sitér dette innlegget Link to post
knutza Svart 22.Mai.2009 Del på Facebook Svart 22.Mai.2009 Bare hyggelig Knudsen Hilsen Knutsen Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.