milo Startet 22.Mai.2009 Del på Facebook Startet 22.Mai.2009 Nå er det lenge siden sist jeg var her ja, lurer på hvor tungt ett lodd, søkke, stein må være til slikt redskap? linen skal være på bunn, med søkke og blåse til overflata. Sitér dette innlegget Link to post
Hobby 430 Sport Svart 22.Mai.2009 Del på Facebook Svart 22.Mai.2009 Ja de er nok en standarvekt de som du henger på eg bruker 1,5 til 2 gk lodd på i enden men de er jo enormt mange forskjellige meninger her inne på Baatplassen Sitér dette innlegget O Erland med båtførerbevis Link to post
Pelle Parafin Svart 22.Mai.2009 Del på Facebook Svart 22.Mai.2009 Det kommer jo an på dybde og strømforhold. Sitér dette innlegget Link to post
Hobby 430 Sport Svart 22.Mai.2009 Del på Facebook Svart 22.Mai.2009 å hva som er tenkt på krokene, er de kveiteline eller vanlig fjordline? Sitér dette innlegget O Erland med båtførerbevis Link to post
BMP Svart 22.Mai.2009 Del på Facebook Svart 22.Mai.2009 Når jeg setter kveitva i Vestfjoren på 200-300m dybde bruker jeg 40kg anker i endene. Noe mindre på grunnere vann og gjerne enda støre om jeg er nedi Gitahola. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.