Espen C Startet 23.Mai.2009 Del på Facebook Startet 23.Mai.2009 (redigert) Hjelp Nå har jeg gjort det store skulle bytte startsnor på påhengeren å tok i fra hverandre selve startsnorhuset å da kom jo den forbanna fjøra flyvende antar at dette ikke er nødvendig for å bytte snor? hvordan kan jeg nå få spent denne fjøra og få satt i sammen dette her igjen Mariner 25 hk fra ca 1990. Redigert 23.Mai.2009 av Espen C (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Gurba Svart 23.Mai.2009 Del på Facebook Svart 23.Mai.2009 (redigert) Jeg har byttet noen ti talls snorer på motorsager og gressklippere.. har også som du skutt ut noen fjærer.. Ta på deg briller og start med å legge i fjæra i fra ytters i mot innerst. Ytterst sitter fjæra festet i huset. Legg "haka" på plass og snurr hele start huset rundt og rundt i mens du tvinger på plass fjæra... Det passer dårlig med kaffe eller røykepause halvveis så gjør deg ferdig med det.. Når du får prøvd noen ganger og skutt ut fjæra noen ganger til når du er halvveis så får du det te...til slutt. LYKKE TIL Redigert 23.Mai.2009 av Anders Haaby (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.