Jump to content

Påhengsmotor, hvor høy vekselspenning før likerettere?

ola dunk

Recommended Posts

ja ja da sitter jeg her igjen og er ett skritt videre. er kun den ene regulatoren som gir for mye. den andre gir 13,8 inntil 15-1600 rpm. byttet om så jeg prøvde den på begge spolene og virker likt på dem begge. lurer litt på om den ene regulatoren har vært ute av esken før for det ligger ikke noen lapp fra leverandør i den ene esken. da satser jeg på at jeg har gjort det riktig og returnerer den ene regulatoren og er spent på hva boatparts.no sier til det?????

yter dem ikke service så skal jeg ikke være sent ute med å opplyse det her inne.......

takker så mye for hjelpen jeg har fått her inne. :flag:

eller har noen noe annet det kan være???

• 2 uker senere...

da var regulatoren mottat. og montert. og ladingen er da kommet seg ned til maks 15,4 volt på litt god rusing.

kan da ikke være så galt det? blir det problemer med gpsn på denne voltstyrken?

Boatparts ville gjerne ha den "defekte i retur før de sendte meg en ny. kan ikke klage... kanskje litt dårlig med tilbakemeldinger men hva kan man vente seg i denne høysesong.

men kanskje jeg kan klage på litt dårlig kvalitet. har målt meg ihjel og finner ikke noen feil fram til regulatorene. disse gir nå igjen 17,4. og batteriet blir nå litt varmt. burde da gå ann å returnere begge regulatorene?

gpsn er det ikke noe problem med for den klarer inntil 38vdc hvis jeg ikke husker feil.

mener jo at regulatoren ikke skal gi mer enn litt over 14,4 og etter mitt syn da er det feil på disse....

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...