Krimart Startet 23.Mai.2009 Del på Facebook Startet 23.Mai.2009 (redigert) Husker fra noen år tilbake - da det ennå fantes lydbøye. Det var ekstra "morsomt" i tåke å lytte etter rautingen til lydbøya. Nå fines det så vidt jeg vet hverken lyd- eller klokkebøye lenger... eller? Redigert 23.Mai.2009 av Krimart (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
gimi Svart 23.Mai.2009 Del på Facebook Svart 23.Mai.2009 er det ikke en på stadt da? Sitér dette innlegget Link to post
ahamm Svart 23.Mai.2009 Del på Facebook Svart 23.Mai.2009 (redigert) Hvordan det er i Norge vet jeg ikke, men de brukes litt rundt omkring ellers. USA bruker i hvertfall både fløyter og klokker. Er vel begge deler i E kanal også om jeg ikke husker helt feil. Edit: Møkkajobber på Discovery hadde en episode om vedlikedhold av lydbøyer på vestkysten. Redigert 23.Mai.2009 av ahamm (see edit history) Sitér dette innlegget Har "Daycruiser", er "folk i båt", opptatt av kortsiktig glede i form av fartsrus, beryktet for å bruke den fryktelige paraplydreggen. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.