Jump to content

trebåtfestivalen i ulsteinvik (møre og romsdal)

dorry gutten

Recommended Posts

hei...

tenkte meg kansje en tur på trebåtfestivalen i ulsteinvik til sommeren...men er i grunn litt redd for å kjøre utaskjærs aleine siden jeg er i mangel på det meste av teknisk utstyr på båten gps digitale kart osv pluss at jeg er ikke så godt vant med å reise så "langt" ....så tenkte kansje jeg kunne komme i kontakt med noen som kansje ville bli med på det samme. jeg holder til i molde.......for oss som kjører trebåt koster det ikke noe for kaiplass.strøm.innternett,frokost ect.....

for mer innfo se på hjemmesiden

http://www.trebaatfestivalen.no/

• 3 uker senere...

Trebåtfestivalen i Ulsteinvik er ein utruleg bra festival. Var der i fjor, utan båt, og det var topp stemning, fint vêr og veldig godt program. Det positive med Trebåtfestivalen i Ulsteinvik er at omtrent alt er gratis, og det er ikkje alt for trangt og for mange båtar der.

Vi snakkast på festivalen, dorry.

Trebåtfestivalen i Ulsteinvik er ein utruleg bra festival. Var der i fjor, utan båt, og det var topp stemning, fint vêr og veldig godt program. Det positive med Trebåtfestivalen i Ulsteinvik er at omtrent alt er gratis, og det er ikkje alt for trangt og for mange båtar der.

Vi snakkast på festivalen, dorry.

jepps vi gjør nok det ....mr steinsvik...er ikke fra averøya eller frei du vell ?.......synes jeg kjente i gjenn båten din fra en jazzfestival tidligere

• 1 måned senere...

Det var då kjedelige greier.. Men det går vel an å ta seg ein tur til Ulsteinvik sjølv om ein ikkje har båt? Eg var der i fjor utan båt, og det var like moro det.

I år reiser eg derimot med eigen båt allereie torsdag morgon :cheers:

Einaste som er dumt er trebåtfestivalen (laurdag) kolliderer med seglbåttreffet i seglforeininga i Ørsta :crazy:

Det var då kjedelige greier.. Men det går vel an å ta seg ein tur til Ulsteinvik sjølv om ein ikkje har båt? Eg var der i fjor utan båt, og det var like moro det.

I år reiser eg derimot med eigen båt allereie torsdag morgon :cheers:

Einaste som er dumt er trebåtfestivalen (laurdag) kolliderer med seglbåttreffet i seglforeininga i Ørsta :crazy:

at slikt kolidrere er ikke en ukjent greie....har sett mange ganger i regi av hjertøyseilasen i molde at den kolidrere med treff på sunnmøre og på nordmøre...men dette er noe aragnørene kan gjøre noe med ved at dem ringer til div lag for å sammordne datoene for slike treff deriblant for å kansje klare å trekke flere folk til sine arangement..

jo har vært på tanken av å dra uten båt men i bil..men det blir jo ikke helt det samme.....

Om ein kjem med plastbåt no, får ein nok problem. Då eg kom kl 15 i dag var gjestebryggja akkurat full. Eg fekk tilvist ein plass ytst på dei skrøpelege flytebryggjene ved hotellet. Eg ligg her no saman med to andre plastbåtar og eit dusin trebåtar. Hamnevakta har gitt klare signal om at fleire plastbåtar er uønskte her.

Det er ikkje landstraum heller, så eg må greie meg på batteria fram til søndag!

Hadde nettopp en tur til i Ulsteinvik sentrum, båtene strømmer på tross dårlig ver, men alle er blide alikavel.

Dette blir sikker kjempe gøy. Skal ha meg en ny tur på Laurdag. Skal ta noen bilder som jeg kan legge ut.

Halco 29 1992 - 2007

Bayliner 2855 2007 - ?

CB 66 Racer + div. hver onsdag

Den største hindringa til visdom er ikkje ignoranse - det er illusjonen av å være vis.

ønske dokker lykke til på årets festival....sitt hær nesten å grin for at vi ikkje får dratt......men men....kommer sterkere tilbake til neste år

at d e over 60 båter påmeldt hørte i allerede under årets jazz festival i molde da i snakka me generalen å kapteinen på ullaholm...tror nok det blir godt over 80 i år i ulsteinvik

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...