Thorlyn Startet 24.Mai.2009 Del på Facebook Startet 24.Mai.2009 Hei sann alle På BB motor er det byttet topppakning rett før jeg hentet den.. nå som den har gått ca 30 timer så ligger det oljerester i ekspansjonstanken.. hvordan rense dette effektivt?? kan man nruke ordinær radiatorrens noen timer for så og tappe hele systemet og få på nytt?? På styrbord er det reint men litt rustslam i ekspansjonstank... vil det funke der også med radiatorrens?? Takker for svar Sitér dette innlegget Tomt for Diesel nå igjen!! Link to post
Hasla 26 Svart 24.Mai.2009 Del på Facebook Svart 24.Mai.2009 zalo tar vel olja men ellers så hadde jeg kjørt igjennom litt systemrens løsner mye rask dette.MvhBjørn Sitér dette innlegget Jeg er også en klakkør og er stolt av dette. Link to post
Finn Erik Svart 24.Mai.2009 Del på Facebook Svart 24.Mai.2009 Da får jeg vel gratulere med ny båt......... Hvordan gikk turen over fra England ? Kan ikke si jeg har sett noe om det her inne. Bilder av båten......... du må legge ut noen så jeg/vi kan kjenne deg igjenn på Svenner. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.