arkmarin Startet 24.Mai.2009 Del på Facebook Startet 24.Mai.2009 Jeg har seilbåt og bruker en del strøm til elektronisk utstyr ombord, speseielt om jeg også bruker radaren. Det hadde vært ideelt å kunne se batterispenningen på plotterskjermen, så jeg kunne sjekket om motoren bør startes for lading. Alternativt alarm for for lav batterispenning, hvor jeg setter grensen selv. Jeg har lest bruksanvisningen uten å funnet noen mulighet for å få dette til, men de kloke hoder her på baatplassen kjenner sikkert til noen gode løsninger. Sitér dette innlegget Arnehttp://www.arkmarin.no/ Link to post
Framtia Svart 24.Mai.2009 Del på Facebook Svart 24.Mai.2009 jeg finner heller ikke noe om dette i Reference manual til E80'en. Selv har jeg et ST60 Multi-instrument som viser spenningen, kanskje det kan være et alternativ om det ikke lar seg gjøre på annet vis? Sitér dette innlegget Framtia på AIS Seiling - den dyreste måten å reise gratis.... Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.