motor Startet 25.Mai.2009 Del på Facebook Startet 25.Mai.2009 Da min nye båt er klargjort for webasto 2000 fra fabrikk har jeg bestilt en slik for montering. Det er Wallas kokapperat i båten. Derfor er det en 10liters parafintank montert. Har forstått det slik som at Webastoen kan kjøres på parafin. Er det noen av dere som har noen erfaring med det? Håper å slippe å montere egen dieseltank for Webastoen. Sitér dette innlegget Link to post
hoevis Svart 25.Mai.2009 Del på Facebook Svart 25.Mai.2009 Har de siste årene kun benyttet parafin / lampeolje på Webasto 2000, og har bare positive erfaringer. Brenner renere, mer driftssikker pga mindre sot, minimal lukt bl.a. Sitér dette innlegget Link to post
motor Svart 26.Mai.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 26.Mai.2009 Takker for svaret. Da går jeg for bruk av parafin og dropper å montere egen dieseltank. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.