Slagskibet Startet 4.Juni.2004 Del på Facebook Startet 4.Juni.2004 Pumpa til septikken gav opp ånden da tanken var full. Selv om tanken ble lenset med bærbar pumpe så ble det litt søl i forbindelse med pumpebytte.Tanken sitter veldig vanskelig til og egentlig så må halve innredningen demonteres for å få full tilgang til sølet. Som en ren nødløsning hva kan brukes for å dempe lukten eller fjerne den? Nå er båten nyspylt etter fattig evne også har det blitt dusjet med sanitær væske så godt som det lar seg gjøre. Er det noe annet som burde gjøres? Er veldig lite lysten på flere dagers skruing. Sitér dette innlegget Link to post
Suzuki Svart 4.Juni.2004 Del på Facebook Svart 4.Juni.2004 clorin fjerner lukt. Bakteriene som lukter, de kverkes effektivt med klorin. Helt bra blir det vel ikke, men hjelper MASSE Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
Hulda Svart 4.Juni.2004 Del på Facebook Svart 4.Juni.2004 I tillegg til Suzukis Klorin, en stor/liten konjakker til han/hun som gjør drittjobben. Bland Klorin med vann i en sprayflaske og dusj ivei. Ikke bruk ren Klorin, virker ikke så bra. Sitér dette innlegget Link to post
bbergs Svart 4.Juni.2004 Del på Facebook Svart 4.Juni.2004 Bruk Zalo det fjerner alt . hadde et uhell jeg osså i fjor tanken gikk over og ble nesten dobbelt så stor for luftingen var også tett. forb.....#*#!drittjobb , men det måtte gjøres. pleier alltid og ha zalo i motorrom da dette også fjerner oljesøl . Sitér dette innlegget Link to post
bbergs Svart 4.Juni.2004 Del på Facebook Svart 4.Juni.2004 Bruk Zalo det fjerner alt . hadde et uhell jeg osså i fjor tanken gikk over og ble nesten dobbelt så stor for luftingen var også tett. forb.....#*#!drittjobb , men det måtte gjøres. pleier alltid og ha zalo i motorrom da dette også fjerner oljesøl . Bland aldri klorin og salmiakk Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 4.Juni.2004 Del på Facebook Svart 4.Juni.2004 Bland aldri klorin og salmiakk Men det går bra med Klorin og konjakk... Sitér dette innlegget Link to post
Slagskibet Svart 4.Juni.2004 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.Juni.2004 Klorin & konjakk? Vel,de mildere svake franske viner slik som Braastad får vente.Bra dere advarte mot salmiakk og klorin sammen.Valgte bare klorin så får Ørnhild gå ombord og lukte i morgen.Nesa hennes lukter saker jeg aldri har luktet i hele mitt liv.Hørselen er også overviklet der i gården,hun fikk ikke sove sist natt for det var ei måke som trampa på kalesja Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.