Jump to content

Septik søl.

Slagskibet

Recommended Posts

Pumpa til septikken gav opp ånden da tanken var full. Selv om tanken ble lenset med bærbar pumpe så ble det litt søl i forbindelse med pumpebytte.Tanken sitter veldig vanskelig til  og egentlig så må halve innredningen demonteres for å få full tilgang til sølet. Som en ren nødløsning hva kan brukes for å dempe lukten eller fjerne den?

Nå er båten nyspylt etter fattig evne også har det blitt dusjet med sanitær væske så godt som det lar seg gjøre. Er det noe annet som burde gjøres? Er veldig lite lysten på flere dagers skruing.

Bruk Zalo det fjerner alt . hadde et uhell jeg osså i fjor tanken gikk over og ble nesten dobbelt så stor for luftingen var også tett.

forb.....#*#!drittjobb :flag::lol:, men det måtte gjøres.  pleier alltid og ha zalo i motorrom da dette også fjerner oljesøl .

Bland aldri klorin og salmiakk  :lol:

Klorin & konjakk? Vel,de mildere svake franske viner slik som Braastad får vente.Bra dere advarte mot salmiakk og klorin sammen.Valgte bare klorin så får Ørnhild gå ombord og lukte i morgen.Nesa hennes lukter saker jeg aldri har luktet i hele mitt liv.Hørselen er også overviklet der i gården,hun fikk ikke sove sist natt for det var ei måke som trampa på kalesja :cryin:

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...