eysteind Startet 25.Mai.2009 Del på Facebook Startet 25.Mai.2009 Etter mye måling og prøving har eg funnet ut at eg må bytte ut komposittflaska med noe mindre. Dette for å sleppe å ha flasken stående på akterdekket, og heller ha den i en drenert skap i akterdekket. Må da briuke disse små blå 2kg gassflaskene. Disser er det ikkje hurtigkobling på, man på skru på utstyret. Men hvordan er detmed trykkventil til slike flasker? Hvordan monteres disse og hvor kjøpes dei? Sitér dette innlegget Link to post
Enzo Svart 25.Mai.2009 Del på Facebook Svart 25.Mai.2009 Kan du ikke bruke 2kilos statoilflaske med hurtigkobling da ? Sitér dette innlegget Link to post
Tine IV Svart 25.Mai.2009 Del på Facebook Svart 25.Mai.2009 Kan du ikke bruke 2kilos statoilflaske med hurtigkobling da ? Det må da være like greit det , bruker det jeg med vanlig hurtigkobbling lik dem som er på gassgrillen . Tine IV Sitér dette innlegget Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBFVi sees på sjøen og lytter på K-77 Link to post
scania Svart 25.Mai.2009 Del på Facebook Svart 25.Mai.2009 dem hadde jeg problemer og få taki i fjor,endte med og fylle dem jeg hadde sjøl Sitér dette innlegget Link to post
BMP Svart 25.Mai.2009 Del på Facebook Svart 25.Mai.2009 Jeg bruker de blå 2kg flaskene med skrukobling og det er da helt problemfritt. Sitér dette innlegget Link to post
Mariell Svart 25.Mai.2009 Del på Facebook Svart 25.Mai.2009 Hadde 2 sånne blå 2kg med skrukopling i forrige båten. 0 problem å bruke, men litt mer plundrete å fylle. Ikke så mange som har dem. I Sandefjord, så var det mulig å bytte hos 2 fargehandlere og hos vestfold gass. Bensinstasjoner hadde dem ikke. Sitér dette innlegget MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
eysteind Svart 25.Mai.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 25.Mai.2009 Var ikke klar over at 2kg med hurtigkobling finst. Tror dere disse er lettere/mulig å få tak i forhold til de med skrukobling? Og til dere med "flaske med skrukobling". Hvordan er trykkreguleringen? Sitér dette innlegget Link to post
Mulligan Svart 25.Mai.2009 Del på Facebook Svart 25.Mai.2009 Som med hurtigkoblingen. 30 mP. Bruker denne industrikoblingen med avstenging i ventilen. Koster rundt SEK 150 hos Hjertman. Tar 2 minutter å skifte flaske. Fåes hos Staoil og gassforhandlere som det blir stadig flere av. Du får også disse flaskene med denne koblingen overalt. Hurtigkoblingen får du bare i Norge, Danmark og Strømstad. Sitér dette innlegget Link to post
eysteind Svart 25.Mai.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 25.Mai.2009 Passer denne da tror dere: http://www.hyttetorget.no/article.php?arti...;categoryID=232 Sitér dette innlegget Link to post
Roger jo Svart 26.Mai.2009 Del på Facebook Svart 26.Mai.2009 Passer denne da tror dere: nei den passer ikke men denne Regulator m/kran, 2 kg Primus ORANGE Obs to stykker http://www.termomarin.no/aspx/produkt/prdi...spx?plid=7875we Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Mulligan Svart 26.Mai.2009 Del på Facebook Svart 26.Mai.2009 Passer denne da tror dere: Ja den passer. Industrikobling. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.