M/S Bastard Startet 4.Juni.2004 Del på Facebook Startet 4.Juni.2004 Hva gjør jeg nå! Går dette av i vanlig bilvaskemaskin??? Håper det eller så må jeg vaske den for hånd Har jo vært full av dette jeg og men har ikke vært noe problem og vaske det av med såpe og vann. Sitér dette innlegget Link to post
880 Svart 4.Juni.2004 Del på Facebook Svart 4.Juni.2004 En blanding av 20 % salmiakk + en teskje Zalo fjerner det meste. Men du må voxe etterpå Sitér dette innlegget Teori er når man vet alt og ingenting stemmer. Praksis er når alt stemmer, men ingen vet hvorfor. Praksis og teori forent: Ingenting stemmer, alt fungerer og ingen vet hvorfor. Link to post
M/S Bastard Svart 4.Juni.2004 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.Juni.2004 Ok. Så da går det vel an i vaskemaskin da. Han skulle prøve det først med noe han kalte for sommervoks?? Håper det funker! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.