benq Startet 25.Mai.2009 Del på Facebook Startet 25.Mai.2009 Nå er det på tide å kjøpe redningsvest til barne barna, men hvilket merke og hvilken type. Selvoppblåsende eller mere tradisjonelle. begge er mellom 12 og 20 kg, 1,5 og 3 år. Det er sikkert noen som kan komme med forslag. Sitér dette innlegget Link to post
Sydvesten Svart 26.Mai.2009 Del på Facebook Svart 26.Mai.2009 For barn 1,5 og 3 år så er jeg ikke i tvil.... kun tradisjonelle redningsvester av kjent fabrikat... De andre oppblåsbare vestene når podene er meget svømmedyktige, hvilket sjeldent er ved denne alderen.. Sitér dette innlegget Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
Superkul Svart 26.Mai.2009 Del på Facebook Svart 26.Mai.2009 tror det var en helly hansen vi kjøpte til vår - den eneste som snudde ungen riktig vei etter hukomelsen min - INGEN av oss bruker no opplåsbart og til småtten var det ikke et tema Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
Marit Svart 26.Mai.2009 Del på Facebook Svart 26.Mai.2009 Helly Hansen Safe er de eneste som snur ungene med bleie, i hvert fall var det slik på fjorårets store test... De har ikke så veldig god bevegelighet i disse, men de venner seg utrolig fort til å ha dem på. Sitér dette innlegget Link to post
runes Svart 26.Mai.2009 Del på Facebook Svart 26.Mai.2009 (redigert) Njå... vår 2 åring ble iallefalll snudd riktig vei med bleie når han falt uti i helgen som var i en Regatta vest for barn opp til 15 kg (en sånn gul med orange delfiner og blekkspruter på). Ellers er vår erfaring at bevegeligheten blir ganske redusert om man bruker for stor vest. (eks 10-20 kgs vest til en på 10,1 kg). Redigert 26.Mai.2009 av runes (see edit history) Sitér dette innlegget Nesten nye papirkart til salgs syirie.wordpress.com Link to post
Sydvesten Svart 26.Mai.2009 Del på Facebook Svart 26.Mai.2009 Helly Hansen Safe er de eneste som snur ungene med bleie, i hvert fall var det slik på fjorårets store test... Du må nok presisere dette noe bedre om du skal unngå kommentarer av Njå typen.. det rette var vel at HH var den eneste vesten som snudde "barnet" med bleie alle gangene testen ble utført... om vi har lest samme testen da... Sitér dette innlegget Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
benq Svart 26.Mai.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 26.Mai.2009 Så det virker som oppfatningen er at HH har de eneste vestene som funker, eller? Tyngden på barna er vel 13 til 15 kg. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.