s4sjefen Startet 26.Mai.2009 Del på Facebook Startet 26.Mai.2009 Noen som har erfaring med å laste ned Garmin Bluechart 2g Vision kart fra nettet? Sitér dette innlegget Link to post
oddes Svart 26.Mai.2009 Del på Facebook Svart 26.Mai.2009 Tror ikke det er det enkleste du gjør, dessuten er det jo ikke helt etter boka ;.) Sitér dette innlegget Link to post
s4sjefen Svart 26.Mai.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 26.Mai.2009 Etter boka? Lovlig mener du? Ikke lovlig kjøre 60 i 50 sone heller, men vi gjør det jo! Samme med laste ned MP3. Ser det kryr av kart på div torrent sider med kart for hele verden! Jørn Sitér dette innlegget Link to post
Nautilus Svart 26.Mai.2009 Del på Facebook Svart 26.Mai.2009 Hvis du er på jakt etter ulovlige metoder for å få tak i sjøkart tror jeg ikke baatplassen.no er plassen å be om hjelp. Sitér dette innlegget Link to post
Enzo Svart 26.Mai.2009 Del på Facebook Svart 26.Mai.2009 (redigert) Laste ned MP3 filer , filmer,kart og kjøre for fort er å bryte loven så det er vel opp til den enkelte om han respekterer annen manns eiendom eller ikke Redigert 26.Mai.2009 av Enzo (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
roaldbj Svart 26.Mai.2009 Del på Facebook Svart 26.Mai.2009 Det er endel forskjeller mellom land/ verdensdeler når det gjelder tilgang til kart. Jeg har forstått det slik at man i USA har åpen tilgang til nye kart. I store deler av Europa er kartene en kommersiell vare. Jeg gir ofte "bort" gamle kart til venner og bekjente, men uttrykker helt klart at disse kartene er "gamle" og ikke bør tillegges vesentlig betydninjg i seilasplanlegguingen. Jeg vurderer oppdaterte kart som en sikkerhetsanskaffelse og bruker derfor noe "kronasje" på nye kart hvert eneste år. Sitér dette innlegget Link to post
bliss X Svart 26.Mai.2009 Del på Facebook Svart 26.Mai.2009 Hvis du er på jakt etter ulovlige metoder for å få tak i sjøkart tror jeg ikke baatplassen.no er plassen å be om hjelp. Det er riktig. Vi tillater ikke diskusjon rundt ulovlige metoder for skaffe seg kart, programvare e.l. på baatplassen.no Sitér dette innlegget Link to post
s4sjefen Svart 27.Mai.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.Mai.2009 MOTTATT!! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.