Enzo Startet 26.Mai.2009 Del på Facebook Startet 26.Mai.2009 Vet det har vært linket til det før her på forumet jeg jeg klarer ikke å søke det fram, jeg trenger en kontrakt for å bruke ved salg av båt , er det noen som har link til noe annet enn den som er på dinside.no ? Sitér dette innlegget Link to post
Mouche Svart 26.Mai.2009 Del på Facebook Svart 26.Mai.2009 Jeg vet om en luring i Bergen som vil hevde at dette er en utmerket kontrakt, velformulert og balansert: http://www.tangedal.no/index.php?option=co...&Itemid=128 Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
Skipper Båtløs Svart 26.Mai.2009 Del på Facebook Svart 26.Mai.2009 om du søker på kjøpekontrakt på kvasir eller en annen søkemotor, så finner du noe der Sitér dette innlegget Link to post
Framtia Svart 26.Mai.2009 Del på Facebook Svart 26.Mai.2009 båtbytte nå igjen...? Sitér dette innlegget Framtia på AIS Seiling - den dyreste måten å reise gratis.... Link to post
Enzo Svart 26.Mai.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 26.Mai.2009 Takktakk da fikk jeg det jeg trengte , og nei Framtia det er ikke min båt som er solgt , haddejeg solgt nå så hadde det vært 4rde båt i mitt eie på 1år , jeg er glad i å bytte men jeg er ikke gal Sitér dette innlegget Link to post
Sjømann-22 Svart 26.Mai.2009 Del på Facebook Svart 26.Mai.2009 Litt sent men.... Har også en fin utgave her Skjema Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.