frihågen Startet 26.Mai.2009 Del på Facebook Startet 26.Mai.2009 Har en Northstar 567 Explorer. Kan ta opp til 10 min for at den finner sattelitter. Den ble plutselig slik. Noen som kan svare på dette? Sitér dette innlegget Link to post
Stevens Svart 26.Mai.2009 Del på Facebook Svart 26.Mai.2009 Kan være at den har vært startet eller kjørt på for lav voltstyrke på strømforsyningen og da kan den få litt hikke etterpå. På min fikk jeg beskjed om at jeg befant meg i Gabon, Afrika. Det hjalp å resette til fabrikkinnstillinger, skru av og starte på nytt. Alt av innstillinger må da legges inn på nytt, men den oppførte seg iallefall normalt igjen etterpå. Sitér dette innlegget Link to post
Sea Oasis Svart 26.Mai.2009 Del på Facebook Svart 26.Mai.2009 Hvis problemet gjentar seg vil jeg tro at det er et lite backup batteri som sitter inne i gps eller kartplotter som må skiftes. Disse batteriene er som regel små runde flate og loddet fast , bør antageligvis skiftes av fagmann Sitér dette innlegget Link to post
frihågen Svart 27.Mai.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.Mai.2009 oki, skal prøve med resetting først. Sitér dette innlegget Link to post
frihågen Svart 27.Mai.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.Mai.2009 Jepp, Jepp. Ajlt oki igjænn. Tok en restart Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.