Rana2008 Startet 27.Mai.2009 Del på Facebook Startet 27.Mai.2009 Hei. Kalesjen min trenger å fikses på i stoff/forsterkning rundt "knappehullene". Hvem utfører dette billig og BRA i Bergensregionen? Noen tips? Er ikke dette en smal sak for dem som driver med det? Hvis jeg har ca 20-30 slike knappehull som bør taes, hvor mye tipper dere det koster; 1500,- eller 7000,-? Fortsatt grønn, så alle svar mottaes med takk. JES Sitér dette innlegget Link to post
Førstereisgutten Svart 27.Mai.2009 Del på Facebook Svart 27.Mai.2009 Hei. Kalesjen min trenger å fikses på i stoff/forsterkning rundt "knappehullene". Hvem utfører dette billig og BRA i Bergensregionen? Noen tips? Er ikke dette en smal sak for dem som driver med det? Hvis jeg har ca 20-30 slike knappehull som bør taes, hvor mye tipper dere det koster; 1500,- eller 7000,-? Fortsatt grønn, så alle svar mottaes med takk. JES Seilmaker Helvig Dette er første plassen jeg personlig ville ringt, knakande dyktig kar dette!!! Sitér dette innlegget Link to post
seaside Svart 28.Mai.2009 Del på Facebook Svart 28.Mai.2009 Har funnet fram til disse - men har ikke erfaring dem: Zorba Bil og Båtinteriør AS, Litleåsvegen 8 aszorba Hauge Produkter, Apeltunvn 56d haugeprodukter Os Skinnverkstad Sitér dette innlegget Link to post
Bergen Svart 29.Mai.2009 Del på Facebook Svart 29.Mai.2009 Kjenner noen som fikk reparert partyteltet sitt hos Askøy Grovsøm effektiv og rimelig. Sitér dette innlegget Link to post
TrondT Svart 29.Mai.2009 Del på Facebook Svart 29.Mai.2009 Har kalesje fra Hauge, godt fornøyd og har ikke hørt noe negativt Har puter i cockpit fra Zorba, godt fornøyd og har ikke hørt noe negativt Har ikke erfaring med Askøy Grovsøm, men har hørt om både fornøyde og misfornøyde kunder...trenger ikke bety at det er noe negativt med dem. TrondT Sitér dette innlegget Delfin 21 Mørebas 17DL Skilsø 750CC Barracuda 30 :-) Link to post
sjonkel Svart 29.Mai.2009 Del på Facebook Svart 29.Mai.2009 Hva med kalesje reperasjon i Arendal/grimstad??? Kalesja har en 4cm rift i sømmen -R. Sitér dette innlegget Link to post
Hans-Petter Svart 29.Mai.2009 Del på Facebook Svart 29.Mai.2009 jeg fikk reparert kalesjen min hos zorba i åsane ,effektivt og greit ,rimelige priser. Sitér dette innlegget Link to post
Gnisten Svart 29.Mai.2009 Del på Facebook Svart 29.Mai.2009 Anbefaler også Zorba i Åsane. Gode erfaringer derfra. Sitér dette innlegget .... på dypt vann; igjen.... Link to post
Capt'n Svart 30.Mai.2009 Del på Facebook Svart 30.Mai.2009 Mange gode tips her. Jeg behøver ny kalesje. Vet dere om noen har standardkalesjer på lager (Scand Tropic)?? Sitér dette innlegget Vennlig hilsen Capt'n. Link to post
beauty of aqua Svart 31.Mai.2009 Del på Facebook Svart 31.Mai.2009 jeg brukte zorba før,men skiftet over til fana seilmakeren fordi han virker litt mer nøye på ting.prisene er mye det samme,eller kansje en smule rimligere hos fana seilmakeren. servicen er det heller ingenting å si på.jeg var litt sent ferdig på jobb sist jeg hadde kalesjen inne,slik at jeg ikke rakk butikken hans.dette løste seg ved at han tok med seg kalesjen min hjem til seg selv,slik at jeg kunne hente den der.da var vel klokken elleve eller der omkring. Sitér dette innlegget mvh.beuty of aqua achilles 265, gh 11, wesling 16, bella 620 dc, sealine s25, Scand Atlantic 32 Link to post
camo Svart 31.Mai.2009 Del på Facebook Svart 31.Mai.2009 hei eg har god erfaring med helge olsen kalesje på algerøy (sotra) kjapt og ikkje minst rimelig. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.