Atlantic35 Startet 27.Mai.2009 Del på Facebook Startet 27.Mai.2009 Hei, Jeg skal bytte mine Racor-dieselfilter på mine Yanmar 4STE motorer i min Scand. Er det noe som har en enkel prosedyre for dette slik at jeg kan få startet lette etterpå? Takknemlig for svar Einarg Atlantic35 Sitér dette innlegget Link to post
Dreamer Svart 27.Mai.2009 Del på Facebook Svart 27.Mai.2009 Kjenner ikke til dine motorer, men generelt: Forfilter: Etter rengjøring og skifte av innmat, fylles filteret opp med ren diesel (fra kanne) før lokket settes på. Filter på motoren: Etter rengjøring og skifte av innmat: Løsne lufteskruen på toppen av filteret. Bruk primerpumpen til all luften er kommet ut. Skru til lufteskruen. Nå er det bare å starte! Lykke til! Sitér dette innlegget Link to post
Atlantic35 Svart 27.Mai.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.Mai.2009 Hei, Ja det virket enkelt,men så da mener du det sitter en skrue på toppen av "finfilteret" på motoren som skal løsnes og deretter pumper man frem med pumpen på toppen av Hovedfilteret til det kommer bare diesel ut på toppen av finfilteret? Forstod jeg deg rett da? Einarg Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.