Kjetil1 Startet 31.Mai.2009 Del på Facebook Startet 31.Mai.2009 I dag kommer det (forhåpentligvis) en kar fra Bergen og kjøper Hydromarinen. Han skulle ikke ha med hengeren, så den må jeg selge separat. Tror ikke regnestykket blir så helt ille, når sluttsummen er oppgjort, med tanke på disse "finanskrise"tider ... Kjetil S Sitér dette innlegget Citroen DS. If I have to explain, you wouldn't understand... Link to post
Grand Banks jr Svart 31.Mai.2009 Del på Facebook Svart 31.Mai.2009 Har inntrykk av at hengere er ettertraktet vare, uansett krise eller ikke. Grattis med salg! - Deilig når det er overstått og pengene er på konto. Sitér dette innlegget Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO) Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B Link to post
Kjetil1 Svart 31.Mai.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 31.Mai.2009 Ja, nå ble båten levert i dag. Og jeg fikk en bankremisse. Den likner jo styggelig på en sjekk , får håpe "it does'nt bounce" ... Kjetil S Sitér dette innlegget Citroen DS. If I have to explain, you wouldn't understand... Link to post
2nd Trikker'n Svart 31.Mai.2009 Del på Facebook Svart 31.Mai.2009 (redigert) En bankremisse kan'ke "bounce". Den "kjøpes" i bank, så den er trygg! - æh - åssen var det nå... Lehman Brothers va'kke det en bank? Redigert 31.Mai.2009 av 2nd Trikker'n (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Kjetil1 Svart 5.Juni.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.Juni.2009 Ja, alt gikk fint med dette salget . Pengene er nå fint parkert på kontoen, og hengeren fikk jeg solgt nå i uka, så da er jeg ferdig i denne omgang med salg. Synes det hele gikk over all forventning i disse skumle tider... Kjetil S Sitér dette innlegget Citroen DS. If I have to explain, you wouldn't understand... Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.