hellum Startet 31.Mai.2009 Link til dette innlegget Startet 31.Mai.2009 Hei. har en 8" cmc powerlift som ikke virker. trur det er det elektriske fordi det ser ut som det er satt sammen av teip og tvinning. så jeg lurer på åssen type releer jeg trenger og et koblingsskjema.. var på hjemmesidene til cmc men var lite beskrivet hva jeg trengte av releer. håper på svar:) Sitér dette innlegget Link to post
Droll Svart 31.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 31.Mai.2009 Hei. har en 8" cmc powerlift som ikke virker. trur det er det elektriske fordi det ser ut som det er satt sammen av teip og tvinning.*** Du kan finne noe info her Ellers ved å rote litt rundt på nettet har jeg funnet dette 7122 ................................................ 12V 40A Relay Hvilke tilsier at du trenger 2 stk 12V 40A reler, som igjen tilsier at du trenger ledninger grove nok tik å forsyne 40 A (dog mindre til å styre relene ). Hvor mange ledninger går det inn på SELVE pumpe motoren ?? 2 ? 3 ? 4 ?...hvilke farver er det ?? Hvis motoren fremdeles virker burde resten være mulig å fikse Arne Kjetil Sitér dette innlegget Deler søkes... Link to post
hellum Svart 1.Juni.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Juni.2009 det er 2.. svart og hvit kabel.. er litt grønn på denna rele greia... og den forrige eieren trur jeg var full når han holdt på med å koble dette opp Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.