sagnek Startet 31.Mai.2009 Del på Facebook Startet 31.Mai.2009 Så akkurat denne helt tilfeldig på youtube.Kunne ikke la være å tipse dere på Båtplassen. Kanskje er vår frykt for landkjenning noe overdrevet.Hva synes dere? Sitér dette innlegget Link to post
Enzo Svart 31.Mai.2009 Del på Facebook Svart 31.Mai.2009 Kanskje er vår frykt for landkjenning noe overdrevet. Neida det er ikke overdrevet sålenge vi seiler rundt i redskap som tåler mindre enn en slik dehler og det gjør vel de fleste av oss Sitér dette innlegget Link to post
Mulligan Svart 31.Mai.2009 Del på Facebook Svart 31.Mai.2009 Det er helt ubegripelig hva en velbygd båt tåler. Sitér dette innlegget Link to post
sagnek Svart 31.Mai.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 31.Mai.2009 Kjære Enzo. Mener du at Dehler er i særklasse? Jeg har ingen kunnskap eller formening om de forskjellige båtenes innbyrdes styrkrforhold,men håpet at dette kunne virke beroligende for meg i min Winga 29 fra 1974. Sitér dette innlegget Link to post
Enzo Svart 31.Mai.2009 Del på Facebook Svart 31.Mai.2009 Neida ikke i særklasse Sitér dette innlegget Link to post
2nd Trikker'n Svart 31.Mai.2009 Del på Facebook Svart 31.Mai.2009 Jeg ville nå gjerne ha foretatt en gjennomborring i området aktenfor kjølen for å påvise eventuell delaminering av skroget, og jeg lurer på hvordan innredningen ser ut. Men - bevares, det er en grunn til at båter er dyrere enn campingvogner. Sitér dette innlegget Link to post
Mulligan Svart 1.Juni.2009 Del på Facebook Svart 1.Juni.2009 Rart at Bavariaflokken ikke er på banen. De pleier være snare til å påpeke at Bavaria alltid er best. Sitér dette innlegget Link to post
OT-flyktning Svart 1.Juni.2009 Del på Facebook Svart 1.Juni.2009 Var det ikke du som stadig påpekte at når det gjelder Bavaria som snakker du alltid om båtene, ikke om eierne? Sitér dette innlegget Link to post
Mulligan Svart 1.Juni.2009 Del på Facebook Svart 1.Juni.2009 Tolk det som du vil. Var kun et forsøk på en fleip. Sitér dette innlegget Link to post
knutza Svart 1.Juni.2009 Del på Facebook Svart 1.Juni.2009 Er det noen som vet om det er vanlig at båter blir testet på denne måten? Er denne testen noe produsenten gjør? Siden mine tyskkunnskaper stammer fra detektimen med Derrick, så skjønner jeg ikke helt hva de sier på videoen. Sitér dette innlegget Link to post
Sun Flyer Svart 1.Juni.2009 Del på Facebook Svart 1.Juni.2009 Jeg syns det er mye viktigere å bygge biler som tåler kræsj enn båter. Det er tross alt mye farligere å kjøre bil. Forøvrig var det en dehler 31 med på seilmakeren doublehanded forrige uke. Den brøt pga noe dekksutstyr som ikke holdt. Var det noen som sa solid? Expressene klarte seg derimot fint... Sitér dette innlegget Motorbåt er harry - A. Rosèn Link to post
Mulligan Svart 1.Juni.2009 Del på Facebook Svart 1.Juni.2009 Den brøt pga noe dekksutstyr som ikke holdt. Det er vel liten sjans for å seile på noe med dekksutstyret? Sitér dette innlegget Link to post
Sun Flyer Svart 1.Juni.2009 Del på Facebook Svart 1.Juni.2009 Her er det faktisk en til salgs. Konkurrerer med f.eks comfortina 32. Litt kulere cockpit men mangler det praktiske stuerommet akter, da. Sitér dette innlegget Motorbåt er harry - A. Rosèn Link to post
jupan Svart 1.Juni.2009 Del på Facebook Svart 1.Juni.2009 Selv om båten brøt Seilmakeren og sikkert ellers er en fin båt, så synes jeg kanskje prisen er noe i overkant. Angående trådens tema: selv om man kan smelle en båt på grunn noen ganger uten at den synker eller faller fra hverandre, vil vel ikke det si at den er bygget for å tåle det eller at den ikke har tatt noen skader av det...... JRO Sitér dette innlegget Link to post
Divemaster Svart 1.Juni.2009 Del på Facebook Svart 1.Juni.2009 Fasinerende... Bekymrer meg litt at sikten fremover er så dårlig at man kollidererer med disse gjenstandene som er så lett synlige..... LOL Sitér dette innlegget Mvh, Alf ........Hekksjø ? .........Hvor ? "The only time you have too much fuel is when you're on fire." Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.