Brynjar Svart 5.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 5.Juni.2009 og 10 poeng til meg Notert Sitér dette innlegget . . bmhe Link to post
Draco24styling Svart 5.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 5.Juni.2009 Takk for det Da er nok sesongen din reddet. Og nå som jeg har sett båten din synes jeg 38000 virker som en bra pris for denne, Denne tipper jeg du får mye glede av og jeg håper ikke dine problemer har skremt deg fra videre båtliv, Sitér dette innlegget Norske båter er best! Link to post
Bearded Beast Svart 5.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 5.Juni.2009 (redigert) Det viser seg at etter at vi hadde byttet topp-pakning så har visst kompisen min klart å bytte på tennpluggkabel 3 og 4. dette stemmer også meget godt med tabellen på inlegg 13, can you blame anyone else? - no problem Redigert 5.Juni.2009 av Korsnes (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Sjeldenutpå Svart 5.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 5.Juni.2009 (redigert) slettet Redigert 5.Juni.2009 av Sæbø (see edit history) Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
ikar0s Svart 5.Juni.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.Juni.2009 OK, nå var jeg litt slem....no hard feelings ? Hehehe, no hard feelings! Bare glad jeg nå at det ordnet seg, har vel vært litt i overkant negativ i det siste. Tusen takk alle sammen for inspill, og dette er nok et bevis på at det enkle er ofte det beste, SELV om man er skråsikker Sitér dette innlegget Link to post
sarp Svart 6.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 6.Juni.2009 Kan ikke klage på en sånn båt vettu!!! Til 38.000 Synts du fikk masse for pengene jeg... Sitér dette innlegget Link to post
Spinnaker Svart 6.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 6.Juni.2009 Kan ikke klage på en sånn båt vettu!!! Til 38.000 Synts du fikk masse for pengene jeg... Nå er den vel oppe i kr.49000,- med reparasjon, så jeg vet ikke jeg Man kunne sikkert kjøpt en som var strøken for den prisen. Og med kamuflert sprekk i blokka, uff. Ser at særpingene er svært overpositive her, og synes dette er et svært godt kjøp. Er det slik i særp at det er ok å bli lurt med sprekk i blokka og store påkostninger når man handler? Nå er riktignok denne båten kjøpt i deres distrikt, og det hevdes her at man ikke kjenner selger, men jeg får liksom en litt dårlig magefølse av denne båten jeg selv om den kanskje vil fungere en stund nå. Sitér dette innlegget [Moralens glade vokter!] [Vinner OT-forum entusiast 2010] [ ->>>>------------> Tilbake på OT 12.10.11 ] Link to post
mettekl Svart 6.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 6.Juni.2009 Hva med litt positive innspill Spinnaker? Mvh Pål Sitér dette innlegget Link to post
Spinnaker Svart 6.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 6.Juni.2009 Hva med litt positive innspill Spinnaker? Mvh Pål I denne saken vil det bli som å feie møkka under teppet, sannheten forsvinner ikke selv om man er positiv og later som om alt er ok. Jeg tror de færreste ønsker å kjøpe noe som er defekt uten å være klar over dette på forhånd, og slik ønsker jeg at det skal fortsette å være. Jeg ønsker ikke å kjøpe defekt båt meste gang jeg skal kjøpe båt, er det noen her som ønsker dette så speak up loud and clear! Sitér dette innlegget [Moralens glade vokter!] [Vinner OT-forum entusiast 2010] [ ->>>>------------> Tilbake på OT 12.10.11 ] Link to post
Draco24styling Svart 6.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 6.Juni.2009 Nå er riktignok denne båten kjøpt i deres distrikt, Dette er feil! Ingen her som har nevnt hvor båten kommer fra! Sitér dette innlegget Norske båter er best! Link to post
Spinnaker Svart 6.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 6.Juni.2009 Dette er feil! Ingen her som har nevnt hvor båten kommer fra! Mulig du har rett, det kan i så fall trådstarter kommentere. Men båten er iallefall kjøpt av en særping, og om det er som dere mener, så skal iallefall jeg selge til en særping neste gang jeg selger noe, for da spiller det jo ingen rolle om sakene er i orden eller ikke, påkost på kr.11000,- er jo ikke så mye og er ingenting å snakke om selv om selger utvilsomt har ansvar..... Sitér dette innlegget [Moralens glade vokter!] [Vinner OT-forum entusiast 2010] [ ->>>>------------> Tilbake på OT 12.10.11 ] Link to post
Draco24styling Svart 6.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 6.Juni.2009 Ja! vet vi er passe teite her i særp Sitér dette innlegget Norske båter er best! Link to post
Spinnaker Svart 6.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 6.Juni.2009 Ja! vet vi er passe teite her i særp Det er din påstand! Noen sier at det grer sæ te i særp. Det årnær sæ i Fredrikstad Sitér dette innlegget [Moralens glade vokter!] [Vinner OT-forum entusiast 2010] [ ->>>>------------> Tilbake på OT 12.10.11 ] Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.