Jump to content

Kjøpt katta i sekken, noen som kan hjelpe? Mercruiser 3.0 LX 88.

ikar0s

Recommended Posts

Kan ikke klage på en sånn båt vettu!!! Til 38.000

Synts du fikk masse for pengene jeg...

Nå er den vel oppe i kr.49000,- med reparasjon, så jeg vet ikke jeg :crazy: Man kunne sikkert kjøpt en som var strøken for den prisen.

Og med kamuflert sprekk i blokka, uff.

Ser at særpingene er svært overpositive her, og synes dette er et svært godt kjøp. Er det slik i særp at det er ok å bli lurt med sprekk i blokka og store påkostninger når man handler? Nå er riktignok denne båten kjøpt i deres distrikt, og det hevdes her at man ikke kjenner selger, men jeg får liksom en litt dårlig magefølse av denne båten jeg selv om den kanskje vil fungere en stund nå. :confused:

[Moralens glade vokter!]

[Vinner OT-forum entusiast 2010]

[ ->>>>------------> Tilbake på OT 12.10.11 ]

Hva med litt positive innspill Spinnaker?

Mvh Pål

I denne saken vil det bli som å feie møkka under teppet, sannheten forsvinner ikke selv om man er positiv og later som om alt er ok.

Jeg tror de færreste ønsker å kjøpe noe som er defekt uten å være klar over dette på forhånd, og slik ønsker jeg at det skal fortsette å være.

Jeg ønsker ikke å kjøpe defekt båt meste gang jeg skal kjøpe båt, er det noen her som ønsker dette så speak up loud and clear! :smash:

[Moralens glade vokter!]

Dette er feil! Ingen her som har nevnt hvor båten kommer fra! :discuss:

Mulig du har rett, det kan i så fall trådstarter kommentere.

Men båten er iallefall kjøpt av en særping, og om det er som dere mener, så skal iallefall jeg selge til en særping neste gang jeg selger noe, for da spiller det jo ingen rolle om sakene er i orden eller ikke, påkost på kr.11000,- er jo ikke så mye og er ingenting å snakke om selv om selger utvilsomt har ansvar..... :yesnod:

[Moralens glade vokter!]

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...