Findusgutten Startet 1.Juni.2009 Del på Facebook Startet 1.Juni.2009 Noe som har tips om hvor jeg kan få tak i havnekalesje til en Askeladden Beetle? Noen som syr dette på bestilling? Håpet kansje at det var mulig å få tak i noe som var billigere enn orginalen,som koster rundt 7000.- Sitér dette innlegget Link to post
oddes Svart 1.Juni.2009 Del på Facebook Svart 1.Juni.2009 Prøv salmaker Arne Haugen i Larvik. Sitér dette innlegget Link to post
Sjøentusiast Svart 2.Juni.2009 Del på Facebook Svart 2.Juni.2009 Eller prøv Seilmaker Service utenfor Bergen, eller Jens Sagen. Sitér dette innlegget Bavaria 38 Cruiser 04-mod Nidelv 24 79-mod Link to post
LM 605 Svart 2.Juni.2009 Del på Facebook Svart 2.Juni.2009 Jens Sagen i Kristiansand har puter og kalesjer til Askeladden modellene. Sitér dette innlegget Link to post
windystorm Svart 2.Juni.2009 Del på Facebook Svart 2.Juni.2009 Prøv måløy industrisøm, de er billige og leverer god kvalitet. Har selv fått laget en ny kalasje og puter til min 705 voyager. Sitér dette innlegget Link to post
Findusgutten Svart 3.Juni.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.Juni.2009 Takk for mange gode tips. Har nå mailet de fleste,men jeg har nok bommet litt på tidspunktet.... Ingen har tid før til høsten Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.