Jump to content

Verkstedhåndbok, volvo penta 4,3GL


Rune Hansen

Recommended Posts

  • 3 uker senere...

Heisann

 

Genialt med dokumentarkiv :flag: Må innrømme at jeg er fersk på dette forumet, så jeg var ikke klar over denne fine tjenesten.

 

Jeg finner ikke servicemanual over Volvo Penta V6 og V8 i arkivet. Jeg har dette som PDF som jeg gjerne gir til arkivet ditt, men hvordan forholder det seg i forhold til opphavsrettigheter? Går dette greit på et "lukket" forum?

Link to post
Share on other sites

ja, så lenge det er manualer utstedt spes. for et produkt utgiveren selger, typisk bruker og service-manualer.

Det er kun zip-filer som kan lastes om så pdf'en må komprimeres til zip først.

 

Gamle brosjyrer er også velkomne, mange som ønsker seg det. Antar at det må ligge endel sånt rundt omkring. Ofte finnes det ingenting hos produsentene, eller produsenten er borte, så det er intr. å ta vare på dette for fremtiden.

Om man ikke behersker scanning kan det sendes til meg. Dekker selvsagt portoen og garanterer at de blir returnert i samme stand. (Send meg en melding om du har noe å bidra med.)

Link to post
Share on other sites

ja, så lenge det er manualer utstedt spes. for et produkt utgiveren selger, typisk bruker og service-manualer.

Det er kun zip-filer som kan lastes om så pdf'en må komprimeres til zip først.

Betyr det at verksteds manualer som selges fra. f. eks Volvo Penta kan legges opp på forumet uavhengig om de er scannet og piratkopiert eller ikke ?. Spør bare utifra ett juridsk perspektiv.

Sport og fritid M.W.Lem. Kano, kajakk, Sommer og vintersport

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...