Thorb Startet 2.Juni.2009 Del på Facebook Startet 2.Juni.2009 Noen som har tips om hvem som evt forhandler brukte deler. Skulle hatt en topp Sitér dette innlegget Link to post
Hebbe Svart 2.Juni.2009 Del på Facebook Svart 2.Juni.2009 Vet ikke om hvor du får tak i brukte deler. Jeg har handlet med Amatrading så kanskje de kan hjelpe deg også. Sitér dette innlegget Båten har sin faste plass i hagen....... Link to post
Thorb Svart 3.Juni.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.Juni.2009 Takk, jeg får prøve der, men ingen som vet om noen som driver med gamle deler Sitér dette innlegget Link to post
Ottern Svart 3.Juni.2009 Del på Facebook Svart 3.Juni.2009 Søk på EBAY.. Jeg har akkurat funnet en gullgruve av deler der.. Har bestilt forgasser, helt nytt drev (OMC400), og en del annet tjafs.. Utrolig billig, og hvis du sender forespørsel til selgerene så har de mye liggende som ikke ligger ute på nett. Var redd jeg måtte krype til korset og handle ny motor og nytt drev til alt for mange penger, men med EBAY så er det lys i tunellen :) Kan abefale DLG Marine sin butikk, samt en kar som kaller seg mistyjim1.. Trivelige og god service! Hva slags type båt har du forresten? -Fredrik Sitér dette innlegget Link to post
Thorb Svart 3.Juni.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.Juni.2009 Takk for tips, det er en draco 17 en båt som unga skal brke Sitér dette innlegget Link to post
Chrislia Svart 3.Juni.2009 Del på Facebook Svart 3.Juni.2009 Jeg har en topp til "overs" til OMC, usikker på statusen på den. 130 eller 140hk, usikker på om det er 2,5liter. send meg en mail om jeg skal sjekke det for deg. Christian@lia.as Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.