Jump to content

Kartplotter som er Refurbished

jo_no

Recommended Posts

Mener Garmin gir 3mnd garanti på slike reparasjoner. Kjøpte selv en ny GPS fra USA (Garmin 520) i fjor. Da jeg skulle skru den på i våres ville den ikke. Kontaktet da Garmin, har fått et RMA nummer og en adresse(i england) jeg skal returnere til. De skulle ta det pågaranti, selv om det egentlig var gått 3 uker over garantitiden.

Remanufactured eller factory refurbished som det også kalles selges i USA med samme garanti som nye plottere (normalt 1 år). Dette er plottere som feiler i løpet av de første ukene som tas tilbake til fabrikk eller et sentralt serviceverksted for å rette problemene og få den tilbake i nytt utsende tilstand. I følge en av de største og seriøse webforhandlerene i USA holder remanufactured fra Garmin og Raymarine minst like bra kvalitet som nye instrumenter, jeg kjøpte en remanufcatured E80 fra dem og plotteren så helt ut som ny, alle kabler var nye og jeg er rimelig sikker på at den hadde fått ny skjerm, bare esken så brukt ut.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...