jo_no Startet 2.Juni.2009 Del på Facebook Startet 2.Juni.2009 Surfer litt rundt på eBay og finner kartplottere som er Refurbished. Er disse like gode som nye eller bør en holde seg lang unna..? Et eksempel på en slik en er denne Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 2.Juni.2009 Del på Facebook Svart 2.Juni.2009 (redigert) Du kjøper et brukt produkt som har vært inne og blitt reparert ! Men hva med garantien ? Blir mye porto fram og tilbake om det ikke virker.. Jeg ville ikke gjort det ! Redigert 2.Juni.2009 av Worry II (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Allan E Svart 2.Juni.2009 Del på Facebook Svart 2.Juni.2009 http://www.wmjmarine.com/closeout.html Hei du, eller noe herifra. Der kjøpte jeg10" for en tusing med dollars. Sitér dette innlegget Link to post
ynroenn Svart 2.Juni.2009 Del på Facebook Svart 2.Juni.2009 Mener Garmin gir 3mnd garanti på slike reparasjoner. Kjøpte selv en ny GPS fra USA (Garmin 520) i fjor. Da jeg skulle skru den på i våres ville den ikke. Kontaktet da Garmin, har fått et RMA nummer og en adresse(i england) jeg skal returnere til. De skulle ta det pågaranti, selv om det egentlig var gått 3 uker over garantitiden. Sitér dette innlegget Link to post
abbor Svart 2.Juni.2009 Del på Facebook Svart 2.Juni.2009 Remanufactured eller factory refurbished som det også kalles selges i USA med samme garanti som nye plottere (normalt 1 år). Dette er plottere som feiler i løpet av de første ukene som tas tilbake til fabrikk eller et sentralt serviceverksted for å rette problemene og få den tilbake i nytt utsende tilstand. I følge en av de største og seriøse webforhandlerene i USA holder remanufactured fra Garmin og Raymarine minst like bra kvalitet som nye instrumenter, jeg kjøpte en remanufcatured E80 fra dem og plotteren så helt ut som ny, alle kabler var nye og jeg er rimelig sikker på at den hadde fått ny skjerm, bare esken så brukt ut. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.