arild Startet 7.Juni.2004 Del på Facebook Startet 7.Juni.2004 Hvordan finner man høyda på motorfundamentet ? Drev og motor må vel stå helt på linje. (Jeg har ei målsatt tegning av motor og drev men kan ikke sjå att den kan hjelpe meg) Sitér dette innlegget Link to post
Jon-Kåre Svart 7.Juni.2004 Del på Facebook Svart 7.Juni.2004 Kavitasjons platen på drevet skal vel flukte med bunnen av båten, itilegg må du vel ta hensyn til hvor mange grader akterspeilet ligger. Jeg tror du skal starte med montering av drevet så kommer nok resten av seg selv. Sitér dette innlegget Det er lettere med våtslipepapir en rubbing. Det er lettere med et til 2 strøk lakk en polering. Trebåt er ikke mere arbeid Tidligere Båter: 21 fots tresjark m/sabb 22 (Tequila Sunrise) • 23 fots tresjark m/sabb 16 (Neptun) • 17 fots speilbåt i tre med vindskjerm og 25hk yamaha (Gjeld-frid I) Link to post
arild Svart 9.Juni.2004 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.Juni.2004 Problemet er att akselen inn i motoren ikke er leddet og motoren må stå helt på linje med den. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.