Jump to content

Trekke om puter i Oslo/Akershus-området - noen som kan anbefales?

Fru Jacobsen

Recommended Posts

Salmaker Engh på Røa. Han har skikkelig peiling. En hyggelig fyr med greie priser. Du kan levere til han eller så kan han gjøre jobben i båten med servicebil. Tlf. 22505486 (du blir til slutt satt over til mobilen :wink: )

VG-jolle, Doris, Askeladden, Flipper seiljolle, Albin Vega Zodiac Pro 9, Nordkapp 600 E, windsurfing og andres regattamaskiner.
Skal du bare ut i solskinn og vindstille har du kjøpt båt i feil land, nyt alt været!

• 7 måneder senere...
Dæven, det blir mange telefoner :)

Han salmakeren på Råholt/Bøn, trond Fossum er dyktig på trekking av stoler/innredning også. Har sett en del av det han har gjort og det er veldig bra.

Leverte FB-putene mine til Trond Fossum (kalesjemaker'n) før jul en gang og hentet de i dag. Var nesten litt skeptisk på grunn av den lave prisen men de ble veldig bra.

Var i tvil om jeg skulle bruke skai eller sunbrellastoff men valgte skai da jeg tror kanskje det er mest holdbart oppe på FB. De originale Princess-stripene ble sydd inn og det ser veldig bra ut.

Kan anbefales!

"Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe"

D1

Ja han er dyktig (og tror jaggu han bare har et øye også)

Jeg fikk customsydd en kalesje til min gamle Nordkapp 17 etter egne ønsker og ideér + hans ideér. Det blei utrolig flott og bra. kostet litt mer enn standardkalesje selvsagt, men ikke mye. Når jeg nå etter sommeren har brukt kalesjen kan jeg ikke si meg mer enn godt fornøyd. Helt utrolig flott håndtverk og alt funket bra.

Dette er den eneste Nordkappen i Norge med disse løsningene. Han sa det ikke ville gå, men etter en del finurlige løsninger fikk vi sammen til en utrolig flott løsning, som også så bra ut, ikke minst

Han ringte også underveis og spurte om det og det ville funke slik jeg ønsket og fikk god oppfølging hele veien.

Jeg kommer utvilsomt til å bruke ham pånytt når nye puter og trekk skal syes samt ekstra vinduer skal inn i kalesjen.

:flag:

Føkk deg...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...