Fru Jacobsen Startet 2.Juni.2009 Del på Facebook Startet 2.Juni.2009 Skulle ha trukket om noen uteputer men finner ikke så mange som driver med dette. Kom gjerne med tips Sitér dette innlegget "Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe" D1 Link to post
Mouche Svart 2.Juni.2009 Del på Facebook Svart 2.Juni.2009 http://www.ronsdal.no/meny/systue/systue.html Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
Fru Jacobsen Svart 2.Juni.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.Juni.2009 Takk for det Mouche, tar en telefon dit i morgen Sitér dette innlegget "Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe" D1 Link to post
Fru Jacobsen Svart 2.Juni.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.Juni.2009 Takk for det Mouche, tar en telefon dit i morgen Sitér dette innlegget "Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe" D1 Link to post
Brodern Svart 2.Juni.2009 Del på Facebook Svart 2.Juni.2009 Dæven, det blir mange telefoner :) Han salmakeren på Råholt/Bøn, trond Fossum er dyktig på trekking av stoler/innredning også. Har sett en del av det han har gjort og det er veldig bra. Sitér dette innlegget Føkk deg... Link to post
CSL Svart 3.Juni.2009 Del på Facebook Svart 3.Juni.2009 Salmaker Engh på Røa. Han har skikkelig peiling. En hyggelig fyr med greie priser. Du kan levere til han eller så kan han gjøre jobben i båten med servicebil. Tlf. 22505486 (du blir til slutt satt over til mobilen ) Sitér dette innlegget VG-jolle, Doris, Askeladden, Flipper seiljolle, Albin Vega Zodiac Pro 9, Nordkapp 600 E, windsurfing og andres regattamaskiner.Skal du bare ut i solskinn og vindstille har du kjøpt båt i feil land, nyt alt været! Link to post
Superkul Svart 3.Juni.2009 Del på Facebook Svart 3.Juni.2009 (redigert) har ei dame vi har brukt på saltnes - hu syr pent og rett og grei pris - ikke i oslo men hvis du ikke finner noen andre med tid etc så skrik så får du nr hennes jåle opp den nye båten?? den var skikkelig fin Redigert 3.Juni.2009 av Jarle B (see edit history) Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
Fru Jacobsen Svart 1.Februar.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.Februar.2010 Dæven, det blir mange telefoner :) Han salmakeren på Råholt/Bøn, trond Fossum er dyktig på trekking av stoler/innredning også. Har sett en del av det han har gjort og det er veldig bra. Leverte FB-putene mine til Trond Fossum (kalesjemaker'n) før jul en gang og hentet de i dag. Var nesten litt skeptisk på grunn av den lave prisen men de ble veldig bra. Var i tvil om jeg skulle bruke skai eller sunbrellastoff men valgte skai da jeg tror kanskje det er mest holdbart oppe på FB. De originale Princess-stripene ble sydd inn og det ser veldig bra ut. Kan anbefales! Sitér dette innlegget "Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe" D1 Link to post
tom-ass Svart 1.Februar.2010 Del på Facebook Svart 1.Februar.2010 Og prisen var? Sitér dette innlegget Bygdetulling med båtførerbevis! Link to post
Fru Jacobsen Svart 1.Februar.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.Februar.2010 6000,- inkl. ny skumgummi + rep. av FB-kalesje. Og det er puter/rygger til ca 8-10 sitteplasser Sitér dette innlegget "Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe" D1 Link to post
Brodern Svart 1.Februar.2010 Del på Facebook Svart 1.Februar.2010 Ja han er dyktig (og tror jaggu han bare har et øye også) Jeg fikk customsydd en kalesje til min gamle Nordkapp 17 etter egne ønsker og ideér + hans ideér. Det blei utrolig flott og bra. kostet litt mer enn standardkalesje selvsagt, men ikke mye. Når jeg nå etter sommeren har brukt kalesjen kan jeg ikke si meg mer enn godt fornøyd. Helt utrolig flott håndtverk og alt funket bra. Dette er den eneste Nordkappen i Norge med disse løsningene. Han sa det ikke ville gå, men etter en del finurlige løsninger fikk vi sammen til en utrolig flott løsning, som også så bra ut, ikke minst Han ringte også underveis og spurte om det og det ville funke slik jeg ønsket og fikk god oppfølging hele veien. Jeg kommer utvilsomt til å bruke ham pånytt når nye puter og trekk skal syes samt ekstra vinduer skal inn i kalesjen. Sitér dette innlegget Føkk deg... Link to post
nordan family 27 Svart 1.Februar.2010 Del på Facebook Svart 1.Februar.2010 Er det samme sted som det er vist link til tidlig i tråden? Har en del interiør som nærmer seg omtrekningstid Sitér dette innlegget Link to post
Fru Jacobsen Svart 1.Februar.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.Februar.2010 Er det samme sted som det er vist link til tidlig i tråden? Nei, vi snakker om Kalesjemaker'n v/Trond Fossum på Bøn, Eidsvoll. Sitér dette innlegget "Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe" D1 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.