Pelle Parafin Startet 3.Juni.2009 Del på Facebook Startet 3.Juni.2009 Hva med denne? http://go.vg.no/cgi-bin/go.cgi/sispalte/ht...hp?artid=554145 Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 3.Juni.2009 Del på Facebook Svart 3.Juni.2009 skjønner ikke hva man skal med solseng på en 28 foter. Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 3.Juni.2009 Del på Facebook Svart 3.Juni.2009 skjønner ikke hva man skal med solseng på en 28 foter. Første jeg tenkte på også ! Litt bortkastet plass, ihvertfall for oss som har 25 fot og aktercabin med solsenga på topp Sitér dette innlegget Link to post
Ribtjenester Svart 3.Juni.2009 Del på Facebook Svart 3.Juni.2009 solsenga er til for og ligge og sole seg i, det er jo helt genialt og ha det. Er jo bra og ikke bare måtte sitte i båten, og enda større sittegruppe en den som er der er jo ikke nødvendig. Hvor ofte sitter man mer en 4-5 mennesker rundt et bord? Sitér dette innlegget www.ribtjenester.no Link to post
Bonus Svart 3.Juni.2009 Del på Facebook Svart 3.Juni.2009 Vi er faktisk både seks og syv mennesker rundt bordet rett som det er. Så jeg prioriterer størst mulig plass i sofaen. Men det er meg, andre har sikkert andre prioriteringer. Sitér dette innlegget Link to post
Per Harald Svart 3.Juni.2009 Del på Facebook Svart 3.Juni.2009 Denne nye Bavariaen faller ikke min smak. Men det gjorde jo ikke Bavaria i det hele tatt før jeg kom ombord i en og fikk en selv. Andre tidligere drømmebåter vi hadde har vi nå skrinlagt pga at de er trange og dårlig plass. Og da er det ikke mange igjen. Så det går nok ann å venne seg til denne også. Bavaria.Morten Når det gjelder mange rundt et bord, så har jeg noen venner med Flybridge og innebåt som setter stor pris på vår: som de kaller det "partybåt". Det er ikke uvanlig med 7 stk rundt bordet, ++++ Husk Hortentreffet: Per Harald Sitér dette innlegget https://baatplassen.no/i/blog/per_harald/index.php? Vis hensyn på sjøen. Ja til obligatorisk båtførerbevis. D5LA I boks. Link to post
Ribtjenester Svart 3.Juni.2009 Del på Facebook Svart 3.Juni.2009 det er jeg enig i, men da er båten større en 28 fot Sitér dette innlegget www.ribtjenester.no Link to post
Tuppelure Svart 3.Juni.2009 Del på Facebook Svart 3.Juni.2009 Solsengen på Bavaria er helt super og ikke minst det store oppbevaringsrommet under, genialt Sitér dette innlegget Link to post
baatsman Svart 3.Juni.2009 Del på Facebook Svart 3.Juni.2009 (redigert) Så jeg prioriterer størst mulig plass i sofaen. Men det er meg, andre har sikkert andre prioriteringer. Gratulerer med ny flott båt Svenning. Leser av aventaren din(vel viste vel om det) at skifte er foretatt. Gratulerer Ellers takk for en hyggelig prat over en kaffe i regnværet. Når det gjelder Bavariaen, er smaken forskjellig. Noen liker solpute og noen ønsker en større sofagruppe. Etter min mening bør båten være litt større for å bruke plassn til det. Redigert 3.Juni.2009 av baatsman (see edit history) Sitér dette innlegget Vi sees! Link to post
BårdK Svart 3.Juni.2009 Del på Facebook Svart 3.Juni.2009 Ser det med soldekket, men forøvrig synes jeg det nye designet til BMB er en STOOOR forbedring sammenliknet med dagens båter. Hadde jeg vært i markedet for denne typen båt hadde et slikt design kombinert med en tydeligvis strålende importør/forhandler (slik at evt. småfeil kan fikses) vært midt i blinken. Er ikke sikkert at det er så mange som er enig med meg, men med en så flott 28- og 46-foter virker jo de i mellomskiktet som gammelmodige båter. Sitér dette innlegget Link to post
Ribtjenester Svart 3.Juni.2009 Del på Facebook Svart 3.Juni.2009 Solsengen på Bavaria er helt super og ikke minst det store oppbevaringsrommet under, genialt Veldig enig, båten vår er kort og godt genial he he. Sitér dette innlegget www.ribtjenester.no Link to post
Worry II Svart 3.Juni.2009 Del på Facebook Svart 3.Juni.2009 Solsengen på Bavaria er helt super og ikke minst det store oppbevaringsrommet under, genialt Ser den, Lise.. men hva skal man ha der som man ikke har plass til andre steder ? Jeg som..som nevnt.. har en bitteliten 25 foter har en flottere solseng, bobbeltseng om natta under solsenga, samt masse stueplass i rom rundt om kring. Men vi ser på en planende båt med masse motor som krever plass og det har jo ikke jeg, da Hadde det enda vert plass til jolla inne i der Sitér dette innlegget Link to post
Per Harald Svart 3.Juni.2009 Del på Facebook Svart 3.Juni.2009 (redigert) Worry II Bavaria er full av god skapplass, men oppe i cocpit er det dårlig. God plass under solseng er flott. Av ting som ligger under solsengen er: Fire gode stoler og bord til ha på land, grillbriketter, masse tauverk og fortøyningsutstyr for enhver anledning, ekstra fendere som tilfredstiller de fleste behov, kasse med stesj, båtshaker og koster med skaft, og et vanvittig flott sted å ha alle kalesjebitene når denne fjernes på vakre soldager. Båten er alltid ryddig oppe. Enig med Lise og velger å tro at flere Bavariaeiere er enig i dette Per Harald Redigert 3.Juni.2009 av Per Harald (see edit history) Sitér dette innlegget https://baatplassen.no/i/blog/per_harald/index.php? Vis hensyn på sjøen. Ja til obligatorisk båtførerbevis. D5LA I boks. Link to post
Ben Sin Svart 3.Juni.2009 Del på Facebook Svart 3.Juni.2009 Bavaria befester sin posisjon som det båtmerket med høyest fribord.... Amerikanerne har ikke lenger sjans. Sitér dette innlegget Link to post
Tuppelure Svart 3.Juni.2009 Del på Facebook Svart 3.Juni.2009 Meget godt beskrevet, akkurat slik vi har det Sitér dette innlegget Link to post
mhemil Svart 3.Juni.2009 Del på Facebook Svart 3.Juni.2009 Hva med denne? http://go.vg.no/cgi-bin/go.cgi/sispalte/ht...hp?artid=554145 Likte ikke Deep Blue ved første titt på messa. Den nye 28 Sport (som jeg refererte til i her) skal erstatte 27 Sport. Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 3.Juni.2009 Del på Facebook Svart 3.Juni.2009 Av ting som ligger under solsengen er:Fire gode stoler og bord til ha på land, grillbriketter, masse tauverk og fortøyningsutstyr for enhver anledning, ekstra fendere som tilfredstiller de fleste behov, kasse med stesj, båtshaker og koster med skaft Ser den, Per Harald ! Konge stue-plass, men jeg kan se på din at du har 10 fot større båt enn hva denne skal erstatte (27 Sport), så du er altfor bortskjemt ! Jeg synes det er morro at Bavaria får det til, spesielt med hjelp av BMW på designsiden ! Kan ikke bli mange feil da ! Sitér dette innlegget Link to post
Per Harald Svart 4.Juni.2009 Del på Facebook Svart 4.Juni.2009 Worry II Ja. jeg skal innrømme at jeg nok er bortskjemt hva angår plass. Jeg gleder meg til å se den nye 28 foter`n, men som sagt over så er Deep Blue en skuffelse etter min smak. Nå annonserer Bavaria at de kommer med en premiere på messen i Sandefjord til Helgen. Det er vel en seilbåt det da. (47 vision). Vi elsker vår 37 sport, men har ikke hatt Bavaria mer enn siden påske så modellutvalget er ikke inne i hue enda. Kan tenkes vi tar en titt på 28 foter`n til helga om den er der. Bare for å tilfredstille nyskjerrigheten. Med BMW på designsiden så borger vel det for suksess, men vi som har hatt båt noen år, har vel flere ganger, mer enn undret oss om designere i det hele tatt har tatt en prat med båtbrukere før de tegner en ny båt??? Nå er helgen snart her igjen. Per Harald Sitér dette innlegget https://baatplassen.no/i/blog/per_harald/index.php? Vis hensyn på sjøen. Ja til obligatorisk båtførerbevis. D5LA I boks. Link to post
Tommelise Svart 4.Juni.2009 Del på Facebook Svart 4.Juni.2009 Jeg likte ikke båten noe særlig. Ikke liker jeg fargene og ikke ville jeg hatt den solsenga der. Liker bedre løsninger som er sånn at man har en sittegruppe som kan gjøres om til solseng hvis man har behov for det. Men det er nok veldig smak og behag dette med båter. Og denne falt ikke jeg for ivertfall. Sitér dette innlegget Link to post
Balle Klorin Svart 4.Juni.2009 Del på Facebook Svart 4.Juni.2009 BMW produserer normalt pene biler, selv om de ikke har peiling på interiør, men denne båten ser veldig stutt-tjukk ut etter mitt syn... Mindre vakker rett og slett.... Sitér dette innlegget Link to post
lippert Svart 4.Juni.2009 Del på Facebook Svart 4.Juni.2009 Bilder med litt bedre oppløsning Sitér dette innlegget mvh Knut Erik Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.