Pettroh Startet 3.Juni.2009 Del på Facebook Startet 3.Juni.2009 Hei! kjøpte en brukt båt på finn. Med den satt den en evinrude 9,9 hk på. Han sa at den var trimmet, altså tatt ut plomba eller noe. Men en dag gikk det noe galt med motoren og jeg dro til en erfaren mann som fikset det. Han fortalte at den ikke er fullt trimmet, så den yter ikke alt. Han prøvde å fikse noe med en skrue. Lurer på hvordan jeg kan trimme den til å yte fullt? Det skal være noe med en skrue i motoren som hindrer gassen å gi full gass. Har lett etter denne skruen men klarer ikke å se noen hindring, selvom jeg vet det er det. Hvis noen vet hva jeg gjør galt, kan dere være så snill å forklare hvor skruen er eller poste ett bilde vær så snill? Det er en modell mellom 1994 og 2001, er ikke helt sikker på hvilken. Sitér dette innlegget Link to post
Tulling16' Svart 3.Juni.2009 Del på Facebook Svart 3.Juni.2009 Jeg tror de modellene der har ei strupeplate imellom forgasser og innsug. Sitér dette innlegget -Min båt er så liten og havet så stort. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.