MetZ Startet 3.Juni.2009 Del på Facebook Startet 3.Juni.2009 Hei.. Går med planer om å lakke opp den røde stripen rundt båten da den har sett sine bedre dager. http://www.skibsplast.no/index.php?m=model...d=51&meny=5 Klarlakken over stort sett hele var rimelig ødelagt, har pusset den bort med relativt fint pussepapir, og den har blitt "mattet" ned kan man si ;) Noen som har noen tips om hvordan kjeg skal få tilbake glansen? Gjerne med fremgangsmåte om det er noen som har gjort lignende tidligere. mvh! -Tom- Sitér dette innlegget Link to post
MetZ Svart 6.Juni.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.Juni.2009 SÅH.. etter masse søking og lesing så har jeg endelig kommet igang ;p Mattet ned stripen med 320 (tror jeg det var) papir. Vasket, tørket og rengjort med aceton. Kjøpt 2-komponent topcoat på Biltema, samt skumgummi rulle på Clas Ohlson. Har rullet på første laget, og det ble 99% bra. Må vel ha ett lag til regner jeg med, men når kan jeg legge på lag nummer 2? Trenger den lang herdetid? Må jeg pusse over før jeg legger neste lag? Har lest ett sted at på trebåter må man pusse mellom lagene, men gjelder dette for plastbåter også? Når jeg er helt ferdig blir det 2000 vann-puss og polering, da må det vel bli bra!?!? mvh! -Tom- Sitér dette innlegget Link to post
Speedy Svart 6.Juni.2009 Del på Facebook Svart 6.Juni.2009 Legg ut bilde av jobben din da... Sitter og funderer på samme prosjekt med min Summer Family og vet ikke helt hvordan jeg skal gjøre dette enda... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.