Birchwood 320 Startet 7.Juni.2004 Del på Facebook Startet 7.Juni.2004 [glow=red,2,300]Har forandret tittel til mer passende.. [/glow] For en god tid tilbake var der en som skulle selge noen vinduer på QXL til en Wellcraft.. Var det noen som så den auksjonen.. Trenger nytt vindu til båten min da det eksploderte i dag.. Skulle montere kalesje og så bang :flag: Det var en på østlandet som hadde komplette vinduer til min båt.. Hjelp.. Sitér dette innlegget Fjord 27 AC TMD40 Birchwood 33 Classic 2 X 150 hk Ford Mercraft 19.5 knopWellcraft Excel 26SE V8 Starpowr 7,3 IDI 270Hp(270hk) 37 knop.Firmanavn: Motordeler.com Link to post
Batdilla Svart 7.Juni.2004 Del på Facebook Svart 7.Juni.2004 Finner du ikke igjen annonsen? Prøv i så fall å kontakte QXL redaksjonen og hør om de likevel skulle ha opplysningene i en eller annen database. Sitér dette innlegget Link to post
Jon-Kåre Svart 7.Juni.2004 Del på Facebook Svart 7.Juni.2004 Prøv denne http://www.qxl.no/Default/DefaultListElse....&PageNum=2&1976 Sitér dette innlegget Det er lettere med våtslipepapir en rubbing. Det er lettere med et til 2 strøk lakk en polering. Trebåt er ikke mere arbeid Tidligere Båter: 21 fots tresjark m/sabb 22 (Tequila Sunrise) • 23 fots tresjark m/sabb 16 (Neptun) • 17 fots speilbåt i tre med vindskjerm og 25hk yamaha (Gjeld-frid I) Link to post
Jon-Kåre Svart 7.Juni.2004 Del på Facebook Svart 7.Juni.2004 Hmmmm litt snar der med bare å lese underskriften på annonsen, noe jeg beskylder andre i huset for av og til hmmmmmmmmmmm Sitér dette innlegget Det er lettere med våtslipepapir en rubbing. Det er lettere med et til 2 strøk lakk en polering. Trebåt er ikke mere arbeid Tidligere Båter: 21 fots tresjark m/sabb 22 (Tequila Sunrise) • 23 fots tresjark m/sabb 16 (Neptun) • 17 fots speilbåt i tre med vindskjerm og 25hk yamaha (Gjeld-frid I) Link to post
Birchwood 320 Svart 7.Juni.2004 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.Juni.2004 Hmmmm litt snar der med bare å lese underskriften på annonsen, noe jeg beskylder andre i huset for av og til hmmmmmmmmmmm Ja det var eg som la inn den på QXL Sitér dette innlegget Fjord 27 AC TMD40 Birchwood 33 Classic 2 X 150 hk Ford Mercraft 19.5 knopWellcraft Excel 26SE V8 Starpowr 7,3 IDI 270Hp(270hk) 37 knop.Firmanavn: Motordeler.com Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.