Ronny S B Startet 4.Juni.2009 Del på Facebook Startet 4.Juni.2009 Trimsylinderen min lekker, er det no tipps om hva jeg burde gjøre det er et Mercruiser Alpha One drev Bytte,reppset? Sitér dette innlegget Link to post
Terkel Svart 4.Juni.2009 Del på Facebook Svart 4.Juni.2009 hadde engang et 290 Drev som lakk på begge sylindre ! ifølge Volvo kostet de nesten 7000.-.... syke saker!! fant en sjappe i sapsborg som hadde reppsett iform av pakninger til de fleste trimsylindre ! skal se om jeg finner navnet.. Sitér dette innlegget Link to post
Ronny S B Svart 4.Juni.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.Juni.2009 så bra, Sitér dette innlegget Link to post
Skipper Vorse Svart 4.Juni.2009 Del på Facebook Svart 4.Juni.2009 Er det pakningene som lekker, eller er der hull i selve sylinderen? Jeg hadde lekasje i begge sylinderne på mitt 290 drev. Her var det snakk om hull i begge to. Slipte rent rundt hullet, skrudde inn en liten skrue, og tettet rundt med kjemisk metall. Sylinderne er fortsatt tette etter en hel sesong, og jeg sjøsetter nå på andre sesongen. Sitér dette innlegget Link to post
Birchwood 320 Svart 4.Juni.2009 Del på Facebook Svart 4.Juni.2009 Før du velger overhale med repsett så se etter om det er skader på sylinderens glideflate. Er det det må du reparere om en stund igjen. Forslag.. e-bay. Billigere der ja.. Har et drev men skrudde ikke av sylinderene når eg kastet transom. Drevet står i garasjen Sitér dette innlegget Fjord 27 AC TMD40 Birchwood 33 Classic 2 X 150 hk Ford Mercraft 19.5 knopWellcraft Excel 26SE V8 Starpowr 7,3 IDI 270Hp(270hk) 37 knop.Firmanavn: Motordeler.com Link to post
Ronny S B Svart 5.Juni.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.Juni.2009 det lekker i jengene der sylinderen åpnes ,dvs den som skrues opp for og ta ut stemplet det er ikke noen hakk i den nikkla greia Sitér dette innlegget Link to post
Ronny S B Svart 7.Juni.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.Juni.2009 har kjøpt org reppset,1300.- det skal vist gjøre susen Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.