Flikk Startet 5.Juni.2009 Link til dette innlegget Startet 5.Juni.2009 Hei, Jeg har inngått kontrakt med Polarboat AS i Skien om kjøp av ny Polar 20. Nå er det umulig å få avtalt leveringstidspunkt med dem og de ringer ikke opp når jeg ber om tilbakemelding. Er det noen som vet om butikken fortsatt er i live? Sitér dette innlegget Link to post
BårdK Svart 5.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 5.Juni.2009 Trodde Polar holdt til i Arendalsområdet. Sitér dette innlegget Link to post
Hansi Svart 5.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 5.Juni.2009 (redigert) Polar holder til i Skien. Nettside her og her. Redigert 5.Juni.2009 av Hansi (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
VannTro Svart 5.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 5.Juni.2009 Tviler sterkt på at Polar har noen problemer. Leste akurat i Båtliv at de selger båter som bare fy..... Snekker er bestselgere om dagen. Sitér dette innlegget Medlem av: KNBF - RS - Holmestrand Båtforening - Holmen Motorbåtforening - Norsk Trawler Klubb - Clipper Klubben Båthistorikk fra 1975: Pioner 11(med rør-ramme) - 3hk Evinrude Yachtwin / 1979 Pioner 8 - 4 hk Johnson / 1983 With 300 Dromedille - 35hk Evinrude / 1979 Viksund 27 Columbi - Yanmar 3QM30 30hk / 1977 Marex 23 DC - Mercruiser 319D 180hk / 2005 Askeladden 525 Excel - Mariner 90 2-takt / 1987 Fjord 880 AC - FordSabb 2728T / 2011 Clipper 36 Sedan - Cummins QSB 5.9 230hk. Link to post
Schierna Svart 5.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 5.Juni.2009 Det Nor Sea som holder til i Arendal. Alså tidligere Polar 770. Sitér dette innlegget Link to post
BårdK Svart 6.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 6.Juni.2009 Akkurat, det er slik det er. Som utflyttet Arendalitt syntes jeg å huske Polar. Sitér dette innlegget Link to post
GP - Rune Svart 6.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 6.Juni.2009 Aqua Maritim som var den ene delen av Telemark Båtsenter sammen med Polarboats er konkurs. Før profilerte de denne sammenslåingen på hjemmesiden på www.telebat.no, men det gjør de forstålig nok ikke lengre. Sitér dette innlegget Link to post
GP - Rune Svart 7.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 7.Juni.2009 (redigert) http://w2.brreg.no/kunngjoring/hent_en.jsp...verdi=985457972 Polarboat har vel ikke akkurat knalltall de heller? http://www.purehelp.no/vis.asp?t_page=2&am...B4343411A464045 Hjelper ikke med økende omsetning når det er negative tall i driftresultatet. Redigert 7.Juni.2009 av runcam (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
terjegj Svart 10.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 10.Juni.2009 Polarboat AS er ikke til å stole på. Det merkelige er at de ikke har noen båter for salg via firma, alt går via Telemark Båtsenter - som ikke er reg. i Brønnøysund. Håper ingen har andre har penger til gode hos dem, da må de nok vente lenge. Sitér dette innlegget Link to post
GP - Rune Svart 10.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 10.Juni.2009 Kunne vært greit med en tilbakemelding fra Flikk hvordan saken går. Syntes det er helt greit at leverandører og forhandlere blir satt spørsmålstegn ved. Men når en starter en tråd som i utgangspunktet virker negativ hadde det vært greit om vi fikk vite fortsettelsen. Kunne jo hende at Polarboat blir hengt ut uten grunn? Sitér dette innlegget Link to post
Flikk Svart 11.Juni.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.Juni.2009 (redigert) Det har du helt rett i. Polarboat AS har nå lovet levering av båten i morgen og jeg ser frem til det. Det forklarer at flere uheldige omstendigheter har ført til rotet med min bestilling. De har gitt meg kompensasjon for dette som jeg er fornøyd med. Og til ovenfor. Jeg har selvfølgelig ikke betalt forskudd. Det bør ingen gjøre i noen som helst sammenheng uten tredjepartsgarantier! Redigert 11.Juni.2009 av Flikk (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
GP - Rune Svart 11.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 11.Juni.2009 Det er bra at det ordner seg. Har selv handlet båt av Telemark båtsenter en gang og opplevde Trond Aasulfsen som en meget hyggelig og real kar. Sitér dette innlegget Link to post
Honduras Svart 11.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 11.Juni.2009 Jeg måtte purre Polar tre ganger via mail og telefon for å få tilsendt brosjyre og prisliste på båt. Så det er kanskje ikke fokus på alle sider av driften... Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
Flikk Svart 12.Juni.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.Juni.2009 Jeg har nå mottatt båten og ser frem til sommeren. Når Polarboat AS "våknet" ordnet de også skikkelig opp og jeg er nå en godt fornøyd eier av Polar 20. Sitér dette innlegget Link to post
Pjolter Svart 12.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 12.Juni.2009 Herlig båt som jeg har hatt glede av i mange år.. Har den på hytta Mvh Pjolter Sitér dette innlegget I`!;I`m still confused, but on a higher level. FJORD 38 AC • Polar 20 Vp http://www.home.no/pjolter Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.