Guest ivarthu Startet 8.Juni.2004 Del på Facebook Startet 8.Juni.2004 Hei. Eg lurer på å kjøpe ein Wesling 16Ht som har løsna litt på akterspeilet.Er det vanskeli og mye arbeid å fikse dette?Må eg dele båten i to for å komme til? Er Wesling ein bra båt? Mvh Ivar Thu Sitér dette innlegget Link to post
jada Svart 8.Juni.2004 Del på Facebook Svart 8.Juni.2004 Har ikke noe direkte svar på spørsmålet ditt, men her finner du hjemmesiden til Westemoen AS i Grimstad som har produsert båten Sitér dette innlegget Link to post
Draco17 Svart 8.Juni.2004 Del på Facebook Svart 8.Juni.2004 Eller du kan ringe Slippen Marina i Kragerø. De reparerte vanntunnelen på en Musling for meg etter at min mor hadde en "close encounter" med et skjær. Det er forresten flere som har støpt for Linge, Muslingen vi har er støpt ved Risør Plast. De er IKKE å anbefale. Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 8.Juni.2004 Del på Facebook Svart 8.Juni.2004 Står noe her: Utbedring av akterspeil på Wesling 16 HT Det vil være enklere å gi et mer konkret svar dersom du har mulighet til å poste noen bilder av skaden. Sitér dette innlegget Link to post
Draco17 Svart 8.Juni.2004 Del på Facebook Svart 8.Juni.2004 Kom på en artikkel på Maritimstart også http://maritimstart.com/stoep2.shtml Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.