force 120 Startet 8.Juni.2009 Del på Facebook Startet 8.Juni.2009 lurer på hvor stor motor en børebass 150 gt tåler? står på en 140 hk idag, er dette annsvarlig? Sitér dette innlegget Link to post
wilma Svart 10.Juni.2009 Del på Facebook Svart 10.Juni.2009 Uten å kunne henvise til noen konkret informasjon: Jeg kan aldri tenke meg at 140 hk på denne båten kan kalles forsvarlig. Jeg hadde for mange år siden en 140 GT med 45 hk Chrysler, kunne nok hatt mer, men ikke 140 hk. I krappe svinger mistet båten grepet sidelengs. Fikk følelse av å skulle slå rundt. Uansett, for å sammenligne, Scanticen min på 19 fot er godkjent for 140 hk, Ibiza'en min er godkjent med 150 hk. Da virker det voldsomt med 140 hk på en mørebas 150 GT............ men sikkert morsomt................. På de to mørebasene vi har hatt har det vært skilt med div data, bla maks motor. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.