sofa Startet 8.Juni.2009 Del på Facebook Startet 8.Juni.2009 Hei Når jeg kjører med marsfart blir den ene motoren litt varm ,nåla kryper opp på det røde feltet +ett par mm. Når jeg så slakker opp detter tempen ganske raskt til det normale. Er det noen som har tips om hvor jeg begynner og feilsøke. ps.impeller er skiftet og oljekjøleren er renset i vinter . Sitér dette innlegget Link to post
Draco24styling Svart 8.Juni.2009 Del på Facebook Svart 8.Juni.2009 Sjekk s-slange på drevet samt rørstussen Sitér dette innlegget Norske båter er best! Link to post
sofa Svart 8.Juni.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.Juni.2009 Hei draco S slangen er skiftet i våres, mener du at den kann ligge i knip så at du ikke får nokk vangjenomstrømning Sitér dette innlegget Link to post
Draco24styling Svart 8.Juni.2009 Del på Facebook Svart 8.Juni.2009 Det tror jeg skal mye til, men har vært borti at rørstussen har vært dårlig, og har sugd luft, men bare ved full fart når båten løftes ut av vannet, Du kan jo sjekke sjøvannsgjennomstrømningen ved og kontrollere eksosmanifold tempratur når den blir varm, Dette er jo siste stopp før utløp, Skal gå an og ta på de, ca 60-70 grader Sitér dette innlegget Norske båter er best! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.