Jump to content

Erfaringer med hvilket el. toalett som har best kvalitet?

Woody

Recommended Posts

Jeg har et Jabsco el-toilet. Fint fornøjet med det! Det er nu fem år gammelt og har ikke budt på nogen problemer.

Betjeningen er simpel men effektiv: Der er en vippekontakt til henholdsvis pumpe vand ind og ud samt en "kombi-kontakt", der "flusher" - altså kombinerer de to arbejdsgange i et flow. Det er en god ting. Tryk-knappen med "single-betjening" er normalt effektiv nok, men større ladninger kan kræve at man bruger vippekontakten et par gange så alt kommer ud...

Det larmer naturligvis noget når man skyller, men jeg har ikke noget sammenligningsgrundlag, så jeg ved ikke om det er mere end de øvrige mærker.

Andy

Redigert av MajorAndy (see edit history)

Jeg har akkurat kastet ut mitt TMC som funka noenlunde..

Det viste seg at det funka kun noenlunde pga slanger som var litt vel gjengrodd.. (1cm passasje i septikslange er litt lite.)

Og en kran som var ødelagt, stod i nesten helt lukket posisjon hele tiden, så den måtte byttes.

Nå er det Lavac Popular ombord, fantastisk løsning!

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...