Woody Startet 9.Juni.2009 Del på Facebook Startet 9.Juni.2009 Hvilket elektrisk toalett er best? Johnson Pump, Jabsco, TMC, eller RM69? Stöy, funksjonalitet etc. Sitér dette innlegget "It's difficult to build an ugly wooden boat." Link to post
MajorAndy Svart 9.Juni.2009 Del på Facebook Svart 9.Juni.2009 (redigert) Jeg har et Jabsco el-toilet. Fint fornøjet med det! Det er nu fem år gammelt og har ikke budt på nogen problemer. Betjeningen er simpel men effektiv: Der er en vippekontakt til henholdsvis pumpe vand ind og ud samt en "kombi-kontakt", der "flusher" - altså kombinerer de to arbejdsgange i et flow. Det er en god ting. Tryk-knappen med "single-betjening" er normalt effektiv nok, men større ladninger kan kræve at man bruger vippekontakten et par gange så alt kommer ud... Det larmer naturligvis noget når man skyller, men jeg har ikke noget sammenligningsgrundlag, så jeg ved ikke om det er mere end de øvrige mærker. Andy Redigert 9.Juni.2009 av MajorAndy (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Anonym Svart 9.Juni.2009 Del på Facebook Svart 9.Juni.2009 Jeg har akkurat kastet ut mitt TMC som funka noenlunde.. Det viste seg at det funka kun noenlunde pga slanger som var litt vel gjengrodd.. (1cm passasje i septikslange er litt lite.) Og en kran som var ødelagt, stod i nesten helt lukket posisjon hele tiden, så den måtte byttes. Nå er det Lavac Popular ombord, fantastisk løsning! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.