Brynjar Startet 9.Juni.2009 Del på Facebook Startet 9.Juni.2009 Friskt mot erstatter fort mangel på klarsyn http://www.sail-world.com/CruisingAus/inde...amp;tickerCID=0 Sitér dette innlegget . . bmhe Link to post
lippert Svart 9.Juni.2009 Del på Facebook Svart 9.Juni.2009 Fy flate Sitér dette innlegget mvh Knut Erik Link to post
Ribtjenester Svart 9.Juni.2009 Del på Facebook Svart 9.Juni.2009 Hold fast var det første jeg tenkte Sitér dette innlegget www.ribtjenester.no Link to post
Enzo Svart 9.Juni.2009 Del på Facebook Svart 9.Juni.2009 Er vel samme sak som denne Sitér dette innlegget Link to post
Hansi Svart 9.Juni.2009 Del på Facebook Svart 9.Juni.2009 Idiotisk å legge ut på tur i et slikt vær. Sitér dette innlegget Link to post
hifo Svart 9.Juni.2009 Del på Facebook Svart 9.Juni.2009 det der er jo småtteri i forhold til hva vi motorskippere stadig utsettes for. Sitér dette innlegget dummeste jeg har hørt. Ikke OT-moderator. Link to post
Mariell Svart 9.Juni.2009 Del på Facebook Svart 9.Juni.2009 Jøss, værre enn Gula humpen også det der. Eller mer alvorlig: Galskap. Sitér dette innlegget MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
bjorngb Svart 9.Juni.2009 Del på Facebook Svart 9.Juni.2009 Det var friskt... Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 9.Juni.2009 Del på Facebook Svart 9.Juni.2009 hekkbölger fra en forbipasserende motorbåt......?? Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Brynjar Svart 9.Juni.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.Juni.2009 Er vel samme sak som denne Huffda.. den hadde jeg ikke sett Enzo. My bad.. Sitér dette innlegget . . bmhe Link to post
Seilaren Svart 9.Juni.2009 Del på Facebook Svart 9.Juni.2009 hekkbölger fra en forbipasserende motorbåt......?? :lol: :lol: Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
FredrikW Svart 9.Juni.2009 Del på Facebook Svart 9.Juni.2009 Den hadde ikke jeg heller sett, men nå fikk jeg sett den Sitér dette innlegget Link to post
-morten- Svart 10.Juni.2009 Del på Facebook Svart 10.Juni.2009 denne har jeg komentert på før.. dristig seiling i australia eller noe såndt het tråden.. Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.