CreativeNess Startet 9.Juni.2009 Del på Facebook Startet 9.Juni.2009 Hei. Jeg har akkurat skiftet belger på mitt omc stern drive (1987 140 hk). Det gikk greit. Jeg satte det hele sammen for å dra hjem og hente noen flere deler. Delene ble satt på plass og jeg skulle sette på plass drevet igjen. Jeg har nå hold på i 7 timer. Drevet vil over hodet ikke på plass lenger. Akslingen går inn men ikke mer en 1,5 cm inn. Jeg hadde manrin grease på for å se hvor hvor lang inn det gikk. Det går inn men ikke helt inn. Drevet går akkuart inn til boltene. Jeg leste i manualen at oringene på akslingen kan stoppe og at det bare vare å lirke. Det kan ikke være disse. Jeg tok dem bort og like forbanna stopper det. Jeg har blåmerker over hele kroppen etter 7 timer lirking. Girtappen treffer ogse der den skal. Skjønner ikke noe av dette. Sitér dette innlegget Link to post
skipper i glomma Svart 18.Juni.2009 Del på Facebook Svart 18.Juni.2009 Hei. Jeg monterte mitt drev i går. det stopper opp i de simeringene når dem treffer lagret. jeg måtte dunke det forsiktig inn med hammer og en tre kloss. da kom det helt i bunn. men det går tregt inn på lagret. skru av deksel ved innpeler så får du litt og banke på også Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.