kjellsea Startet 9.Juni.2009 Del på Facebook Startet 9.Juni.2009 Hei! er det noen som har erfaring med dette merket,og kjenner til dens sjøegenskaper? FINN-kode: 17783172 Sitér dette innlegget Link to post
Bergen dørk Svart 9.Juni.2009 Del på Facebook Svart 9.Juni.2009 Så flott ut denne! Ligner vel en del på Bayliner og SeaRay når det gjelder konsept. Vedr kvalitet har jeg ikke peiling. Ser iallefall ut til å være mye båt for pengene. Sitér dette innlegget mvh Bergen Dørk Link to post
Hebbe Svart 9.Juni.2009 Del på Facebook Svart 9.Juni.2009 Monteray går for å være en kvalitetsbåt. Sitér dette innlegget Båten har sin faste plass i hagen....... Link to post
kjellsea Svart 9.Juni.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.Juni.2009 Har sett på amerikanske forum og den blir sammenlignet med sea ray , kommer ganske jevnt ut.Medlemmer skriver att dette er kvalitet,men lurer på om sjøegenskapene egner seg for vestlands vær Virker som en får ganske mye for pengene,dessuten er det brukt mye Yanmar Diesel i import båtene som kommer fra over there. Sitér dette innlegget Link to post
Bergen dørk Svart 10.Juni.2009 Del på Facebook Svart 10.Juni.2009 Motoren i denne er en Volvo Penta D4-210. Selv har jeg en VP D3 i min båt og dette er økonomiske og kraftige motorer. Det har jo vært en del havarier på disse D4-motorene, men kanskje ikke denne utgaven. Sitér dette innlegget mvh Bergen Dørk Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.