Explorer Startet 9.Juni.2009 Del på Facebook Startet 9.Juni.2009 Hei Ved en kontroll av olja i drevet mitt i dag så viste det seg at den var hvit som melk, mistenker at simmeringene på propp akslingen er dårlige. Er det noen her som kan forklare meg fremgangsmåten ved bytte av disse? Sitér dette innlegget Link to post
Brigg Svart 10.Juni.2009 Del på Facebook Svart 10.Juni.2009 Verkstedhåndboka for dette drevet ligger i dokumentarkivet. Der finner du en grei oppskrift på dette arbeidet. Men, er du sikker på at simmeringene er problemet? Det finnes også muligheter for lekasjer ved oljepåfylling og -avtapping og ved gearsjalter. En trykk/vakumtest vil gi svar på hvor drevet lekker. Brigg Sitér dette innlegget Viksund 340 St. Cruz: Tre-roms fritidsbolig med to terasser og fleksibel beliggenhet. 2009 - 0000: Viksund 340 St.Cruz Fly m/VP D6-370/HS80AE 2003 - 2009: Halco 29 Offshore Fly m/VP 41B/290DP Link to post
Larspo Svart 10.Juni.2009 Del på Facebook Svart 10.Juni.2009 Jeg har byttet simringer, tetninger og det meste ang. lekasje på 290 en del ganger. Om du skulle sitte fast eller trenge noe hjelp, gi beskjed. Krever en del spesialverktøy for å utføre denne jobben. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.