woodss Startet 10.Juni.2009 Link til dette innlegget Startet 10.Juni.2009 Hei ! Jeg står nå mellom disse to: http://www.hellyhansen.com/product/Floatat.../33842/view/301 http://www.hellyhansen.com/product/Floatat.../33809/view/269 (den siste, er det den blå! ) Jeg har prøvd den blå, men synes den andre ser mer "fancy" ut, noen som har prøvd den rød ? Synes den ser bedre ut å ha på. Sier takk for andre forslag. Mathias Sitér dette innlegget Link to post
NovaMalin Svart 10.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 10.Juni.2009 Vi har et par av den siste. Valgte den pga. at den har D-ring til sikkerhetsline. Sitér dette innlegget Pappa, jeg vil sove i båten! Link to post
Fanafjord Svart 10.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 10.Juni.2009 (redigert) Vi bruker den siste med D ring. Du få den kjøpt på tilbud ned til 700 kroner. Redigert 10.Juni.2009 av Fanafjord (see edit history) Sitér dette innlegget I must go down to the seas again, to the lonely sea and the sky, And all I ask is a tall ship and a star to steer her by, And the wheel's kick and the wind's song and the white sail's shaking, And a grey mist on the sea's face, and a grey dawn breaking. Link to post
Nike Svart 10.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 10.Juni.2009 Vi bruker den siste med D ring. Du få den kjøpt på tilbud ned til 700 kroner. Hvor da? Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 10.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 10.Juni.2009 Sjekk om det er fleece for i nakken på vestene.Om det ikke er det så velg noe annet. Vi har erfart såre nakker fra vester med skarpt stoff. Derfor kjøte vi Baltic Winner i stedet. Maritim hadde de i hvertfall i fjor Sitér dette innlegget Link to post
Mouche Svart 10.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 10.Juni.2009 Kan bare understøtte det Bitteliten sier mht fleece i nakken! Kjøpte også et par Baltic Winner ifjor til halv pris og de er meget behagelige. Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
Fanafjord Svart 10.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 10.Juni.2009 Kjøpte våre hos Bergen Båt (JohsLunde) noen måneder siden. Sitér dette innlegget I must go down to the seas again, to the lonely sea and the sky, And all I ask is a tall ship and a star to steer her by, And the wheel's kick and the wind's song and the white sail's shaking, And a grey mist on the sea's face, and a grey dawn breaking. Link to post
Bützfleth Svart 11.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 11.Juni.2009 Har også et par av de disse: Og de selges rimelig på OBS! Sitér dette innlegget Link to post
abbor Svart 11.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 11.Juni.2009 Regatta Freesafe har avrundet form mot nakken og de siste års modeller har også fått neoperen der, har en med og en uten neoperen og begge er behagelige å bruke. Regatta Freesafe Sitér dette innlegget Link to post
Honduras Svart 11.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 11.Juni.2009 Har kjøpt Baltic Winner til kona og ett par HH (modellen uten D-ring) til ungene. Baltic'en er flere reiser bedre å ha på seg. Fleece-foret i nakken gjør vesten MYE behageligere å ha på seg. Synes også remmer osv er bedre på Baltic'en. Gir mer kvalitetsfølelse. I svart er den også passelig kul.. Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
woodss Svart 11.Juni.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.Juni.2009 (redigert) Honduras : Har du link ? Mathias Redigert 11.Juni.2009 av woodss (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 12.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 12.Juni.2009 Martim selger disse http://www.maritim.no/product.aspx?id=2162...upkey=008001001 Ser at Baltic også har lys å ha på som passer på vestene. Det ville jeg kjøpt med. Vi har "ikke originale" lys på vestene til det faste mannskapet ombord. 1000 ganger lettere å finne en person i vannet om natta om det er et litet blink på vesten Sitér dette innlegget Link to post
Honduras Svart 12.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 12.Juni.2009 Bitteliten har linket til vesten madammen har. Anbefales Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
dorry gutten Svart 12.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 12.Juni.2009 jeg hadde den med D ring tidligere(helt til den ble stjælt)....og jeg var utrolig fornøyd med den....eneste bekymringen jeg hadde var om den kom til å blåse seg opp under regnvær....er dette noe å bekymre seg for?......jeg husker at jeg hengte den opp inni kahytten på båten min for lenge siden å etter en kraftig regnskyld og mye fuktighet hadde den utløst seg da jeg kom til bake tilbåten dagen etter.... Sitér dette innlegget Link to post
Mouche Svart 12.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 12.Juni.2009 jeg hadde den med D ring tidligere(helt til den ble stjælt)....og jeg var utrolig fornøyd med den....eneste bekymringen jeg hadde var om den kom til å blåse seg opp under regnvær....er dette noe å bekymre seg for?...... Det kan skje, men har aldri skjedd med de vestene vi har hatt og brukt regelmessig i mere enn ti år. Har alltid hatt vester fra Baltic og der ligger utlsermekanismen godt beskyttet mot regnvær og sjøsprut. Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
dorry gutten Svart 12.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 12.Juni.2009 Det kan skje, men har aldri skjedd med de vestene vi har hatt og brukt regelmessig i mere enn ti år. Har alltid hatt vester fra Baltic og der ligger utlsermekanismen godt beskyttet mot regnvær og sjøsprut. jeg har ikke vært borti at den løste seg ut under bruk i regnvær osv..bare så det er sakt....men jeg ble en smule skeptisk da jeg fant den den dagen jeg kom i båten......godt mulig det var utrolig fuktig den dagen inni styrhuset Sitér dette innlegget Link to post
Pjolter Svart 12.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 12.Juni.2009 Har kjørt RIB i høljende regnvær med HH. har aldri blås seg opp, så jeg tror ikke du skal være redd for det. Mvh Pjolter Sitér dette innlegget I`!;I`m still confused, but on a higher level. FJORD 38 AC • Polar 20 Vp http://www.home.no/pjolter Link to post
Mouche Svart 12.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 12.Juni.2009 .....godt mulig det var utrolig fuktig den dagen inni styrhuset Jeg tar de med hjem og henger de til tørk der hvis de har vært utsatt for mye regn/sjøsprøyt. Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
Fanafjord Svart 13.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 13.Juni.2009 Hadde en tildels særdeles fuktig tur fra Oslo til Bergen i april. Ingen redningsvest blåste seg opp, selv etter flere timer i regn. Vi snakket om dette og en som var med har opplevd at la Redningsvesten sin i badet til tørk engang at den var oppblåst neste morgen. Sitér dette innlegget I must go down to the seas again, to the lonely sea and the sky, And all I ask is a tall ship and a star to steer her by, And the wheel's kick and the wind's song and the white sail's shaking, And a grey mist on the sea's face, and a grey dawn breaking. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.