Jump to content

oppblåsbare redningsvester fra HH, hvilken type?

woodss

Recommended Posts

Vi bruker den siste med D ring. Du få den kjøpt på tilbud ned til 700 kroner.

Redigert av Fanafjord (see edit history)

I must go down to the seas again, to the lonely sea and the sky,

And all I ask is a tall ship and a star to steer her by,

And the wheel's kick and the wind's song and the white sail's shaking,

And a grey mist on the sea's face, and a grey dawn breaking.

Har kjøpt Baltic Winner til kona og ett par HH (modellen uten D-ring) til ungene. Baltic'en er flere reiser bedre å ha på seg. Fleece-foret i nakken gjør vesten MYE behageligere å ha på seg. Synes også remmer osv er bedre på Baltic'en. Gir mer kvalitetsfølelse. I svart er den også passelig kul.. :cool:

jeg hadde den med D ring tidligere(helt til den ble stjælt)....og jeg var utrolig fornøyd med den....eneste bekymringen jeg hadde var om den kom til å blåse seg opp under regnvær....er dette noe å bekymre seg for?......jeg husker at jeg hengte den opp inni kahytten på båten min for lenge siden å etter en kraftig regnskyld og mye fuktighet hadde den utløst seg da jeg kom til bake tilbåten dagen etter....

jeg hadde den med D ring tidligere(helt til den ble stjælt)....og jeg var utrolig fornøyd med den....eneste bekymringen jeg hadde var om den kom til å blåse seg opp under regnvær....er dette noe å bekymre seg for?......

Det kan skje, men har aldri skjedd med de vestene vi har hatt og brukt regelmessig i mere enn ti år. Har alltid hatt vester fra Baltic og der ligger utlsermekanismen godt beskyttet mot regnvær og sjøsprut.

Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and!

Det kan skje, men har aldri skjedd med de vestene vi har hatt og brukt regelmessig i mere enn ti år. Har alltid hatt vester fra Baltic og der ligger utlsermekanismen godt beskyttet mot regnvær og sjøsprut.

jeg har ikke vært borti at den løste seg ut under bruk i regnvær osv..bare så det er sakt....men jeg ble en smule skeptisk da jeg fant den den dagen jeg kom i båten......godt mulig det var utrolig fuktig den dagen inni styrhuset

Hadde en tildels særdeles fuktig tur fra Oslo til Bergen i april. Ingen redningsvest blåste seg opp, selv etter flere timer i regn. Vi snakket om dette og en som var med har opplevd at la Redningsvesten sin i badet til tørk engang at den var oppblåst neste morgen.

I must go down to the seas again, to the lonely sea and the sky,

And all I ask is a tall ship and a star to steer her by,

And the wheel's kick and the wind's song and the white sail's shaking,

And a grey mist on the sea's face, and a grey dawn breaking.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...