M/S Bastard Startet 9.Juni.2004 Del på Facebook Startet 9.Juni.2004 Heisann båtfolk! I den nye jobben min driver vi med slanger! Jeg presenterte ideen med og selge på baatplassen.no med godt og vel 3000 potensielle kunder for sjefen idag Og det er iorden for han Så nå kommer spørmålet, er det intressant for folket her! Vi kan skaffe alt av slanger! Hydraulik,vann,diesel,bensin, kuplinger,kraner,kuleventiler osv. Hvis dette er intressant så kan jeg legge ut en poll kanskje! Vi blir da en konkurrent til bla. Tess, men vi har bedre priser. Prisen/vareutvalget vil det jobbes med hvis interessen er der. Bare et innspill dette forløpig! Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 9.Juni.2004 Del på Facebook Svart 9.Juni.2004 Hei. Alle gode tilbud taes imot med takk. Men med Tess 500m unna der jeg jobber må du nok komme med saftige tilbud (under kjøp og salg, - vær forsiktig før "rådet" kommer og tar deg). Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
M/S Bastard Svart 9.Juni.2004 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.Juni.2004 Tenkte bare og lufte det her først. Er stemningen for dette laber så gjør jeg ikke noe jobb ut av det. Men alle har jo ikke Tess 500m unna da Sitér dette innlegget Link to post
Kjelli Svart 9.Juni.2004 Del på Facebook Svart 9.Juni.2004 Og kan det konkureres med Tess, er det jo interessant, men litt sent denne gangen for meg. mvh Kjelli, som har brukt mange tusenlapper på slanger..... Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 9.Juni.2004 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.Juni.2004 Dette er i såfall et tilbud som blir fast på baatplassen.no året rundt hvis det er intressant. Regnet heller ikke med noe fart på denne tiden. Men er et sånt tilbud intressant og legge ut her. vi holder til i Horten v/Karl Johans vern Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 9.Juni.2004 Del på Facebook Svart 9.Juni.2004 Hej Bastard självklart er det intressant......... slang går alltid åt, kan du kolla vad vi kan kjöpe diffusjontett slang (til båttoan!) den bruker vare svindyr ute i handeln ! (husker ikke dim, men tror det er 38mm) genomföringer og kuleventiler er også intressant, har tenkt o skifte til rustfritt....... Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
M/S Bastard Svart 9.Juni.2004 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.Juni.2004 Skal sjekke dette Gunga Din Sitér dette innlegget Link to post
bliss X Svart 9.Juni.2004 Del på Facebook Svart 9.Juni.2004 Ja det hadde vært bra, men det hører vel egentlig hjemme under leverandør forumet. Sitér dette innlegget Link to post
OT-flyktning Svart 9.Juni.2004 Del på Facebook Svart 9.Juni.2004 Ja det hadde vært bra, men det hører vel egentlig hjemme under leverandør forumet.Oppfattet det slik, at HVIS det var nok interesse, så ville B...2000 søke leverandørstatus. Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 9.Juni.2004 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.Juni.2004 Ja det hadde vært bra, men det hører vel egentlig hjemme under leverandør forumet. Det gjør det! Tanken var og lufte ideen i åpent forum for og lodde interessen. Men ok, jeg starter en tråd der om ikke så lenge! Var litt usikker på hvor jeg skulle starte tråden skjønner du. Bare det ikke vanker gult kort på meg nå da Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 9.Juni.2004 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.Juni.2004 Oppfattet det slik, at HVIS det var nok interesse, så ville B...2000 søke leverandørstatus. Riktig Andreas. Det var utgangspunktet! Sitér dette innlegget Link to post
Allan E Svart 9.Juni.2004 Del på Facebook Svart 9.Juni.2004 Hvis en kan få kjøpt slanger til en ordentlig pris hadde det vært fint. Tess gir helt opp til 60% (seksti %) rabatt på slanger til større firmaer. Vi privatfolk som kjøper oss noen skarve desimeter blir flådd til beinet, så en annen leverandør hadde vært fint. Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 9.Juni.2004 Del på Facebook Svart 9.Juni.2004 Tess gir helt opp til 60% (seksti %) rabatt på slanger til større firmaer.60%? Jeg får kun 10% privat via jobben, og de, - Forsvaret betaler nok 100% ++!. Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Allan E Svart 9.Juni.2004 Del på Facebook Svart 9.Juni.2004 Jeg jobbet for et firma i rogaland som brukte mye slanger og vi hadde da 60 % på høytrykksmateriell og 40 % på lavtrykk. Husker ikke helt hvor grensa gikk. Er det ikke noen her som jobber i tess da som kan bekrefte det jeg sier? Sitér dette innlegget Link to post
alf Svart 9.Juni.2004 Del på Facebook Svart 9.Juni.2004 TOPP MED EN KONKURRENT TIL TESS!!!!!!!!!! Velkommen med tilbudet, dette er meget interresant. Sitér dette innlegget Link to post
Akira Maru Svart 9.Juni.2004 Del på Facebook Svart 9.Juni.2004 Topp med slike tilbud! Skal ha ny septikslange, men allerede før helga. Da blir det nok TESS. Neste vår skal mye byttes av slanger, da er interessen på topp! Sitér dette innlegget 2004 Yanmar 4JH3 72HK Turbo Link to post
Suzuki Svart 9.Juni.2004 Del på Facebook Svart 9.Juni.2004 60%? Jeg får kun 10% privat via jobben, og de, - Forsvaret betaler nok 100% ++!. Lars H. haha - har levert noe varer til FFO på Kjeller. Vedkommende innkjøper bad ikke om rabatt, så da gav jeg 25%. På vedkommende produkt ville jeg hatt et dekningsbidrag på 50% selv om jeg hadde innrømmet 63% rabatt. Som regel er fortjenesten langt bedre enn mange er klar over.... Suzuki - som bare er en ungsau, men ikke har drivi med annen yrkeskarriære enn kjøp / salg Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
EspenE Svart 9.Juni.2004 Del på Facebook Svart 9.Juni.2004 ...vad vi kan kjöpe diffusjontett slang (til båttoan!) den bruker vare svindyr ute i handeln ! (husker ikke dim, men tror det er 38mm): Hei. Husk at det også finnes en meget prisgunstig PVC-slange (ikke hos Tess sist jeg sjekket). Denne er også produsert for å være diffusjonstett til båttoalett. Prisforskjellen er stor. Imidlertid har jeg selv valgt gummislange, da denne går for å ha en lengre (luktfri) levetid. LarsH: Det er viktig å vite at rabatten blir betydelig høyere på hydraulikkslanger enn på "textile" lavtrykkslanger. 60% på hydraulikk må uansett være en sjeldent høy rabatt. Sitér dette innlegget Link to post
Barsk IV Svart 9.Juni.2004 Del på Facebook Svart 9.Juni.2004 60%? Jeg får kun 10% privat via jobben, og de, - Forsvaret betaler nok 100% ++!. Lars H. Jeg får 25% fordi en fetter av min far jobbet der inntil for 1 år siden !!!!! Du kan nok tyne de mer Lars ! mvh Barsk 1 Sitér dette innlegget Link to post
EspenE Svart 9.Juni.2004 Del på Facebook Svart 9.Juni.2004 I den nye jobben min driver vi med slanger!: Hei bastard 30000! Skulle det være et slikt sammentreff at din nye arbeidsgiver også driver gummiproduksjon? Sitér dette innlegget Link to post
KAT Svart 9.Juni.2004 Del på Facebook Svart 9.Juni.2004 Tess gir helt opp til 60% (seksti %) rabatt på slanger til større firmaer. Vi privatfolk som kjøper oss noen skarve desimeter blir flådd til beinet, så en annen leverandør hadde vært fint. Nå er det jo heldigvis slik at det ikke bare er TESS som leverer slanger og diverse utstyr. For eksempel Dyrepa......... Nei, i Kristiansand har vi heldigvis også andre. For eksempel GKL Gummi AS K Lund & Co eller kanskje Hydroscand AS. Har kjøpt mye hos Hydroscand og de leverer omtrent ned til 10 cm lengde om du ønsker. Og til betraktelig bedre betingelser enn det TESS kunne levere til. Og godt er det. At vi har konkurranse. Så de som har ambisjoner om å levere billigere enn det de lokale kan levere til må være billige. Ikke glem frakten. Regner med at de fleste større steder eller byer har flere enn én tilbyder. Men selvfølgelig - all konkurranse er ønskelig og ønskes hjertelig velkommen. KAT Sitér dette innlegget Link to post
bliss X Svart 9.Juni.2004 Del på Facebook Svart 9.Juni.2004 Det gjør det! Tanken var og lufte ideen i åpent forum for og lodde interessen. Men ok, jeg starter en tråd der om ikke så lenge! Var litt usikker på hvor jeg skulle starte tråden skjønner du. Bare det ikke vanker gult kort på meg nå da Det var ikke slik ment. Selvsagt fint at du lufter dette her. Det var mer fortsettelsen hvis det skulle bli noe av jeg tenkte på. Sitér dette innlegget Link to post
Sabrina Svart 9.Juni.2004 Del på Facebook Svart 9.Juni.2004 Ja, dette er i høyeste grad av interesse, - dersom prisen er riktig! Mvh sabrina Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 10.Juni.2004 Emnestarter Del på Facebook Svart 10.Juni.2004 Hei bastard 30000! Skulle det være et slikt sammentreff at din nye arbeidsgiver også driver gummiproduksjon? Ja,det stemmer! Sitér dette innlegget Link to post
Draco17 Svart 10.Juni.2004 Del på Facebook Svart 10.Juni.2004 Ja, alle rabatter mottas med takk. Jeg skal snart igang med å skifte alle slanger i min Draco, så sett igang du. Jeg venter i spenning. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.