Jump to content

Alt av slanger! Er det intressant??


M/S Bastard

Recommended Posts

Er det konkurransedyktige priser, er jeg alltids interessert jeg. Det blir ikke før til høsten/vinteren, men da skal varmtvannsbereder, pentry med vask, m.m. inn, så da blir det behov for slanger, slangeklemmer, ventiler og mer. Ser fram til noen knalltilbud i Marked om ikke altfor lenge :yesnod:

Link to post
Share on other sites

Hyggelig at interessen er så stor!

Da vil det komme en tråd i leverandørforumet om ikke så lenge!

Skal være med i møte på jobben i morgen, og det blir artig!

 

Som de fleste har fått med seg så er jeg litt opptatt med båtbygging for tiden så jeg vet ikke akkurat når dette blir satt i gang!

Ta evt. kontakt pr.IM eller Mail inntil da, for spørsmål!

 

Hvem spør man om leverandør status nå? Ingar eller skibsraadet :confused:

Link to post
Share on other sites

...Hvem spør man om leverandør status nå? Ingar eller skibsraadet

Ingar. Angående Skipsraadets arbeidsoppgaver: Rådet arbeider primært med moderasjon. Står det ikke spesifikt under reglene at rådet har ansvar for en bestemt oppgave, kan man som regel trygt gå ut fra at noen andre har ansvaret for den. Da som regel Teknisk hvis det dreier seg om tekniske saker, eller Ingar hvis det ikke typisk er teknisk eller hvis det ikke sorterer under noen av de førstnevnte. Men ingen blir hengt ved å henvende seg "feil". Da blir man omdirigert.
Link to post
Share on other sites

Vi er på leit etter eksosslange til vår ebersprecher og det er ikke lett. Forhandler av dieselvarmer kunne kun skaffe monteringssett og det til kr. 2000,- og Tess skulle ha kr 500,- for en meter og det syntes vi også var i det meste laget. Så muligheter for å kunne få kjøpt det her hadde vært fint.... :smiley:

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...