Jump to content

Alt av slanger! Er det intressant??

M/S Bastard

Recommended Posts

Heisann båtfolk!

I den nye jobben min driver vi med slanger!

Jeg presenterte ideen med og selge på baatplassen.no med godt og vel 3000 potensielle kunder for sjefen idag :yesnod:

Og det er iorden for han :flag:

Så nå kommer spørmålet, er det intressant for folket her!

Vi kan skaffe alt av slanger! Hydraulik,vann,diesel,bensin, kuplinger,kraner,kuleventiler osv.

Hvis dette er intressant så kan jeg legge ut en poll kanskje!

Vi blir da en konkurrent til bla. Tess, men vi har bedre priser.

Prisen/vareutvalget vil det jobbes med hvis interessen er der.

Bare et innspill dette forløpig!

Hei.

Alle gode tilbud taes imot med takk. Men med Tess 500m unna der jeg jobber må du nok komme med saftige tilbud (under kjøp og salg, - vær forsiktig før "rådet" kommer og tar deg). :cool::flag::yesnod:

Lars H.

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Hej Bastard

självklart er det intressant.........

slang går alltid åt,  kan du kolla vad vi kan kjöpe diffusjontett slang (til båttoan!) den

bruker vare svindyr ute i handeln ! (husker ikke dim, men tror det er 38mm)

genomföringer og kuleventiler er også intressant, har tenkt o skifte til rustfritt.......

:yesnod:

S/Y Gunga Din

Ja det hadde vært bra, men det hører vel egentlig hjemme under leverandør forumet.

Det gjør det!

Tanken var og lufte ideen i åpent forum for og lodde interessen.

Men ok, jeg starter en tråd der om ikke så lenge!

Var litt usikker på hvor jeg skulle starte tråden skjønner du.

Bare det ikke vanker gult kort på meg nå da :yesnod:

Tess gir helt opp til 60% (seksti %) rabatt på slanger til større firmaer.

60%? Jeg får kun 10% privat via jobben, og de, - Forsvaret betaler nok 100% ++!.

Lars H.

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

60%? Jeg får kun 10% privat via jobben, og de, - Forsvaret betaler nok 100% ++!.

Lars H.

haha - har levert noe varer til FFO på Kjeller. Vedkommende innkjøper bad ikke om rabatt, så da gav jeg 25%.  På vedkommende produkt ville jeg hatt et dekningsbidrag på 50% selv om jeg hadde innrømmet 63% rabatt. Som regel er fortjenesten langt bedre enn mange er klar over....

Suzuki - som bare er en ungsau, men ikke har drivi med annen yrkeskarriære enn kjøp / salg

No boat needed..

...vad vi kan kjöpe diffusjontett slang (til båttoan!) den

bruker vare svindyr ute i handeln ! (husker ikke dim, men tror det er 38mm):

Hei. Husk at det også finnes en meget prisgunstig PVC-slange (ikke hos Tess sist jeg sjekket). Denne er også produsert for å være diffusjonstett til båttoalett. Prisforskjellen er stor. Imidlertid har jeg selv valgt gummislange, da denne går for å ha en lengre (luktfri) levetid.

LarsH: Det er viktig å vite at rabatten blir betydelig høyere på hydraulikkslanger enn på "textile" lavtrykkslanger. 60% på hydraulikk må uansett være en sjeldent høy rabatt.

Tess gir helt opp til 60% (seksti %) rabatt på slanger til større firmaer.

Vi privatfolk som kjøper oss noen skarve desimeter blir flådd til beinet, så en annen leverandør hadde vært fint.

Nå er det jo heldigvis slik at det ikke bare er TESS som leverer slanger og diverse utstyr.

For eksempel Dyrepa.........

Nei, i Kristiansand har vi heldigvis også andre. For eksempel GKL Gummi AS K Lund & Co eller kanskje Hydroscand AS. Har kjøpt mye hos Hydroscand og de leverer omtrent ned til 10 cm lengde om du ønsker. Og til betraktelig bedre betingelser enn det TESS kunne levere til.

Og godt er det. At vi har konkurranse.

Så de som har ambisjoner om å levere billigere enn det de lokale kan levere til må være billige. Ikke glem frakten.

Regner med at de fleste større steder eller byer har flere enn én tilbyder.

Men selvfølgelig - all konkurranse er ønskelig og ønskes hjertelig velkommen.

KAT

Det gjør det!

Tanken var og lufte ideen i åpent forum for og lodde interessen.

Men ok, jeg starter en tråd der om ikke så lenge!

Var litt usikker på hvor jeg skulle starte tråden skjønner du.

Bare det ikke vanker gult kort på meg nå da :flag:

Det var ikke slik ment. Selvsagt fint at du lufter dette her. Det var mer fortsettelsen hvis det skulle bli noe av jeg tenkte på. :smiley:

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...