haig Svart 10.Juni.2004 Del på Facebook Svart 10.Juni.2004 Flott initiativ Haig Sitér dette innlegget Link to post
Gerhard Svart 10.Juni.2004 Del på Facebook Svart 10.Juni.2004 Klart vi er interessert i gode tilbud! Spesielt når det er så sentralt plassert Det blir kanskje litt verre å konkurere om andre kunder som bor lenger unna. Men er prisen bra nok, så vil nok flere benytte seg av tilbudet. Gerhard Sitér dette innlegget Link to post
SeaMaster175 Svart 10.Juni.2004 Del på Facebook Svart 10.Juni.2004 Kan jo ikke si nei takk til et slikt tilbud. mvh Jonhei Sitér dette innlegget Link to post
Batdilla Svart 10.Juni.2004 Del på Facebook Svart 10.Juni.2004 Er det konkurransedyktige priser, er jeg alltids interessert jeg. Det blir ikke før til høsten/vinteren, men da skal varmtvannsbereder, pentry med vask, m.m. inn, så da blir det behov for slanger, slangeklemmer, ventiler og mer. Ser fram til noen knalltilbud i Marked om ikke altfor lenge Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 10.Juni.2004 Emnestarter Del på Facebook Svart 10.Juni.2004 Hyggelig at interessen er så stor! Da vil det komme en tråd i leverandørforumet om ikke så lenge! Skal være med i møte på jobben i morgen, og det blir artig! Som de fleste har fått med seg så er jeg litt opptatt med båtbygging for tiden så jeg vet ikke akkurat når dette blir satt i gang! Ta evt. kontakt pr.IM eller Mail inntil da, for spørsmål! Hvem spør man om leverandør status nå? Ingar eller skibsraadet Sitér dette innlegget Link to post
eysteind Svart 10.Juni.2004 Del på Facebook Svart 10.Juni.2004 Dette er av veldig stor inntresse for meg da eg trenger alt av slanger og gjennomføringer til halcoen. Håper du kan sende det i posten også... Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 11.Juni.2004 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.Juni.2004 Dette er av veldig stor inntresse for meg da eg trenger alt av slanger og gjennomføringer til halcoen. Håper du kan sende det i posten også... Det vil nok la seg ordne tenker jeg! Sitér dette innlegget Link to post
Batdilla Svart 14.Juni.2004 Del på Facebook Svart 14.Juni.2004 ...Hvem spør man om leverandør status nå? Ingar eller skibsraadetIngar. Angående Skipsraadets arbeidsoppgaver: Rådet arbeider primært med moderasjon. Står det ikke spesifikt under reglene at rådet har ansvar for en bestemt oppgave, kan man som regel trygt gå ut fra at noen andre har ansvaret for den. Da som regel Teknisk hvis det dreier seg om tekniske saker, eller Ingar hvis det ikke typisk er teknisk eller hvis det ikke sorterer under noen av de førstnevnte. Men ingen blir hengt ved å henvende seg "feil". Da blir man omdirigert. Sitér dette innlegget Link to post
Careka Svart 14.Juni.2004 Del på Facebook Svart 14.Juni.2004 Ble litt ivrig, så nå er alt fjernet. Sitér dette innlegget Det eneste du vil angre på at du har gjort, er alt det du ikke gjorde. "Do it to day." Medlem av: Ankerdrammens Venner. OCC,ESF,CMID, NFS & SYC. http://lagoon380careka.blogspot.com/ Link to post
snekko Svart 14.Juni.2004 Del på Facebook Svart 14.Juni.2004 Vi er på leit etter eksosslange til vår ebersprecher og det er ikke lett. Forhandler av dieselvarmer kunne kun skaffe monteringssett og det til kr. 2000,- og Tess skulle ha kr 500,- for en meter og det syntes vi også var i det meste laget. Så muligheter for å kunne få kjøpt det her hadde vært fint.... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.