Flippern Startet 10.Juni.2009 Link til dette innlegget Startet 10.Juni.2009 Kan noen hjelpe meg med noen forslag på helgetur i fjordene rundt ålesund? Tenkte vi skulle begynne helga med besøk i Trandalen for så å ta det videre derfra.. Ta gjerne med plasser som kombinerer båt med fotturer/teltturer/toppturer eller bare fine opplevelser... Sitér dette innlegget Link to post
S/Y Emma Svart 11.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 11.Juni.2009 Klikka på tråden for å foreslå Trandal, men det var visst ikkje naudsynt Men har du besøkt Øye? Sitér dette innlegget Følg S/Y Emma på Facebook • Blogg: To år på langtur med S/Y Emma Link to post
Helge Svart 11.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 11.Juni.2009 Kan i følgende kart http://www.seljeseths.net/baat02_06.html anbefale punktene 2, 4, 6, 8, 9, 11 (samt Øye rett Øst for 11 rett inne i bunnen av Norangsfjorden) og 12 Videre bør du ta en tur gjennom den naturlige kanalen (Øst for Fosnavåg) fra Leinevika til Eggesbønes Sitér dette innlegget Skibsplast 655 Selected m/Suzuki DF140, Skibsplast 450VS m/Yamaha90, Sunwin 14 m/Yamaha40, VEA 14 m/Mercury15, Suzumar 265 m/Tohatsu8, Pioner 8 m/Mercury5, Plastimar 8 m/Tohatsu5 Link to post
Bearded Beast Svart 1.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 1.Juni.2010 (redigert) oops, feil tråd Redigert 1.Juni.2010 av Korsnes (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Eureka Svart 1.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 1.Juni.2010 Som jeg nevnte i en annen tråd her opprettet av slepnern.. så må vel Øye være en fin tur kombinert med en topptur på Slogen. Drøyt 1550 moh. (Pssst...På vei ned er det en enestående soppskog, men ikke si det til noen) :) Ellers kan man jo ankre opp ved lille Kalvø...det blir vel litt vest i havet for Søvika. Haram og Fjørtofta skal også være pene steder... Dagsturer til Ekornes brygge med oppvarmet friluftsbasseng er jo fine greier.. Eller ankre opp inn mellom Langevågsholmene.. Gjestehavna på Alnes, med tur opp på Godøyfjellet... Og så har jeg en hemmelig plass med masse fine kamskjell å dykke etter... :) -det var 6 stedet på rappen.. håper noen andre deler sine fine steder.. hadde vært kjekt å lære flere plasser å kjenne.. Sitér dette innlegget Link to post
grusapa Svart 2.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 2.Juni.2010 vestkapp :) det er en annen post her også om det samme.. Sitér dette innlegget Mitt Selco 13 prosjekt Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.